7 Reacties

4 jaar geleden

Het is gewoon voeding, zit alles in wat ze nodig hebben. Raakt hier wel vol van hoor, tevens krijgt ze ook gewoon fruit en groenten beide 200 gr. en stukjes brood met daarnaast water, babythee en af een toe een tussendoortje Liga, babychips 😊

4 jaar geleden

Als ik eerlijk ben wil mijn kleine de opvolgmelk liever niet maar ze krijgt er heel erg veel langs denk aan fruit en koekjes en brood met baby beleg. Dus hier maar 3 flesjes en de rest zo veel mogelijk vers

4 jaar geleden

Hier ook opvolgmelk hoor en red het prima met de nacht doorkomen en ook overdag. Het is gwn voeding. Bijzonder dat mensen dat zo zeggen 🤔 waar ze dat dan vandaan halen?

4 jaar geleden

Keuringsdienst van waarde heeft er een aflevering over gemaakt. Conclusie het is een commerciële stunt. Omdat ze met nr 1 geen reclame mogen maken en met nr 2, 3 etc wel. Ik gebruik het zelf wel. Ondanks dat het bijna hetzelfde is. Ik gebruik namelijk etos. Nr 1 moet ik altijd gewoon alles betalen. Bij de potten van Nr 2 heb ik altijd de 2e voor de halve prijs 😬 Ik zie qua voeding weinig verschil. De behoeften van mijn zoontje is natuurlijk wel veranderd

4 jaar geleden

Keuringsdienst van waarde heeft er een aflevering over gemaakt. Conclusie h ...
Zouden die mensen trouwens niet gewoon nr 4 en 5 bedoelen? Ik geef mijn zoontje (2jr) gewone melk krijgt. Maar er zijn ook kinderen op de opvang van zijn leeftijd die poedermelk krijgen in een flesje naast het boterhammetje.

4 jaar geleden

Je kunt gewoon nummer 1 blijven geven. Vervolgnummer is commercie (omdat ze voor 1 geen reclame mogen maken) en vanaf nummer 3 of 4 gooien ze er ook nog eens extra's door die het zoeter maken.

4 jaar geleden

Alles hierboven klopt inderdaad. Opvolgmelk is puur marketing. Je hoeft niet naar nummer 2,3 etc. En inderdaad, vaak gaat er zelfs zoete troep in op een gegeven moment. De aflevering van keuringsdienst van waarde is echt de moeite waard.