10 Reacties

2 jaar geleden

Ik die elke keer 10 seconden in de magnetron door roeren en weer en weer tot dat het hele hapjes goed op temperatuur is en ook ik voel aan me lip

2 jaar geleden

Wat chowmom zegt zo doe ik het ook. Maar je hebt evt ook van die warmte lepels. Geloof zelfs bij kruidvat. Die verkleuren Als het te warm is

2 jaar geleden

Ik doe mijn groentehapjes in een klein pannetje warm maken. Dan laat ik het even staan voordat ik het geef. Tot nu toe altijd goed gegaan:) Ben ook benieuwd wat voor soort hapjes jullie maken? Ik heb tot nu toe alleen maar broccoli, bloemkool en courgette gegeven. Andere inspiraties?

2 jaar geleden

Ik verwarm in de microgolf en roer elke 30 sec. Hier al wat van alles gemaakt. Prei, wortelen, tomaat, erwtjes, broccoli, spinazie, rode biet, bloemkool, pompoen, courgette, aubergine,…

2 jaar geleden

Reactie op Loe83

Wat chowmom zegt zo doe ik het ook. Maar je hebt evt ook van die warmte lep ...
Bij de wibra hebben ze deze lepels ook. :-)

2 jaar geleden

Ik doe normaal ook magnetron, maar op de camping ga ik het denk ik in een klein pannetje doen of in warm water.

2 jaar geleden

Reactie op mahie_85

Ik doe mijn groentehapjes in een klein pannetje warm maken. Dan laat ik het ...
Wortel, zoete aardappel, boontjes, erwtjes, pompoen

2 jaar geleden

Ik heb lepeltjes van munchhkin, die worden wit boven 37 graden. Gekocht bij de etos. Ik warm de hapjes op in de magnetron in een bakje van het kinderservies Let wel niet al het kinderservies mag in de magnetron, vaatwassers en dat gaat om best veel servies! Ik weet niet of dat ook met de flessenwarmer geldt.

2 jaar geleden

Ik doe het ook in een bakje met de flessenwarmer. Na een paar minuten haal ik het eruit en roer ik het wat door. Met mijn lip even testen. Soms moet het nog wat langer. Als het te heet is dan probeer ik het zo plat mogelijk in het bakje te prakken zodat het in het geheel goed kan afkoelen.

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie tips! Gaat goedkomen. Ik heb gemerkt dat ze koud vaak ook wel lekker vindt (paprika bv) dus dat is wel makkelijk 😋