70 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
https://www.24baby.nl/geboorte/de-bevalling/bevalling-opwekken/
Al denk ik dat die huis, tuin en keuken middeltjes niet echt helpen
5 jaar geleden
Weet niet of het echt zo is natuurlijk maar toevallig 4 jaar geleden eerste kerstdag bij mijn schoonouders via de Chinese eten besteld en ik heb heerlijk genoten van het eten. De dag erna tweede kerstdag werd onze dochter geboren (ik was officieel 28 dec uitgerekend, dus kan ook toevallig zijn geweest). Later hoorde wij van mensen dat Chinees eten de bevalling kon opwekken. Ben nu 38 weken dus misschien volgende week maar eens een bestelling bij de Chinees doen 🤣
5 jaar geleden
Goed doorsquatten wil wel eens helpen, en om het maar even zo te zeggen op de hondjes positie gaan zitten maar echt goed door je rug billen naar boven hoe dieper hoe beter, als
het het niet uithoudt op kussens liggen met je hoofd en dit steeds minstens 20/30min. Succes
5 jaar geleden
Ik word dinsdag ook ingeleid ivm dat placenta minder is gaan werken en ze nog mindere werking voor willen zijn. Ben morgen 37 weken duss het zou nu voor mij ook wel spontaan mogen gebeuren
Dan hoef ik al die polonaise niet aan mijn lijf
5 jaar geleden
Reactie op michelle.matala@gmail.com
Goed doorsquatten wil wel eens helpen, en om het maar even zo te zeggen op ...
Mag hopen dat je niet bedoeld met je hoofd op een kussen en kont in de lucht want dit is juist een positie die word aangeraden als je kindje in stuit ligt om hem te doen draaien.. lijkt me niet dat je dit om een andere reden moet gaan doen 🙈
5 jaar geleden
Dadels hoorde ik vanavond in de feiten en fabels vlog van de verlosmoeder
5 jaar geleden
Las ook ananas, pittig eten, bitter lemon of tonic. Maar weer alleen als je er enorm veel van neemt 😅
Oh en dit vond ik ook op de 24baby.nl site haha:
Normaal gesproken zet de bevalling de melkproductie in gang. Maar wist je dat je ook kan proberen om het andersom in te zetten? Door je tepels te masseren, maakt je lichaam oxytocine aan. Ook zuigen aan je tepels kan hiervoor zorgen. Oxytocine wekt weeën op. Je moet er wel even goed voor gaan zitten, want met een kleine vijf minuten ben je er niet. Een kwartier tot drie uur per dag zou genoeg moeten zijn
Moest er wel om lachen 'zuigen aan je tepels' uh what oké🤣🤣