72 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld bij AH

5 jaar geleden

Dubbel fris met bubbels😅

5 jaar geleden

Aangezien t toch allemaal niet zo feestelijk gaat zijn, gok ik gewoon mn standaard frisje...

5 jaar geleden

Dirkx heeft een alcoholvrije Hugo...

5 jaar geleden

Deze 0.0 rosé bubbels zijn wat mij betreft een aanrader!

5 jaar geleden

Champagne 0%

5 jaar geleden

Ik heb appelsap bubbels🤣

5 jaar geleden

Gewoon water of thee! Vieren het samen met onze 2 kindjes. Geen vuurwerk nu. Dus gok dat we 12 uur niet eens halen

5 jaar geleden

Bij de gall&gall van Faber heb je alcohol vrije sparkling. De rosé was top in iedergeval, de sparkling white staat koud te worden😉

5 jaar geleden

Reactie op 1986 Sanne

Ik heb deze besteld bij AH
Haha, die ga ik ook bestellen!

5 jaar geleden

Kinderbubbels 😅

5 jaar geleden

Ook veel lekkere cocktails die je zelf kunt mixen en gewoon de alcohol eruit laten. Feestelijk glaasje, ijs, rietje, parapluutje erin 🍹 Vind ik altijd wel gezellig als m’n man aan een Old Fashioned whiskey cocktail zit. Mix appelsap en spa rood ook lekker, schijfje fruit op de rand of sinaasappelschilletje en kersje erin.. Maar die Jip&Janneke kinderchampagne vond ik ook altijd wel okay, van de Hema?

5 jaar geleden

Lekkere alcoholvrije optie!

5 jaar geleden

Deze is erg lekker! Bij de Hoogvliet

5 jaar geleden

Zoals elk jaar zit ik braaf aan de kinder champagne 🤣🤣😋 De budget versie is ranja met spa, smaakt ook prima. 🤣🤣

5 jaar geleden

Mijn favorieten - pas Du tout verkrijgbaar via grapedistrict - prima alcohol vrije champagne - sparkling tea bla - verkrijgbaar bij sommige wijnwinkels / online - je moet van jasmijnthee houden 🤣

5 jaar geleden

Radler /champagne/wijn/jilz 0.0

5 jaar geleden

Deze vond ik erg lekker

5 jaar geleden

Ik ga voor - alcohol vrije bubbels, merk feather (AH) - alcoholvrije gin gemixt met ginger ale in een mooi cocktailglas.

5 jaar geleden

Just 0.0 sparkling bij Hoogvliet of Jumbo