Ik had bij m'n dochter oud roze kleedjes enzo en hebben nu haar kamer voor de helft oud roze van flexa geverfd.. Maar ik vind het meer paarzig dan roze.. 😩
Heb je een foto? En kleur nummer? Dan weet ik dat ik die niet moet halen🙈
Je hebt bij flexa maar 1 oud roze.. Is gewoon kant en klare muur verf, dus niet gemengd oid
Op de pot leek hij perfect maar vind het zelf alles behalve oud roze.. De dekentjes lijken er ook van geen kant bij 😂
Kleurnummer 1015 zie ik net op internet.. Ligt dus wat paarzig op.. En dat vind ik oud roze juist niet.. Maar missch is mijn definitie van oud roze niet ok 😂
Mocht het een meisje worden zal het ook oud roze worden. We hebben net een wand in onze slaapkamer ook oud roze gegeven, dus grote kans dat het dezelfde wordt. Het was van flexa Heart Wood
Dit worden de kleuren van de muren. 3 kwart groen 1 kwart bruin/wit en dan oud roze accessoires. Meubeltjes hebben wij wit. Wij gaan volgende maand beginnen :)
Wij hebben op 1 muur een heeeeeel lief behang van eijfinger, de andere muur is mint groen en de kast is wit met stoere zwarte handgrepen die ook weer terug komen op de commode
Wij gaan hiervoor mocht het een meisje worden. Okergele accessoires heb ik nog van de oudste. Ik wil leren handgrepen aan de kasten en leren riemen voor de planken (ook in 1 van die 3 kleuren) om het wat stoerder te maken.
Nu nog even afwachten of het een meisje wordt ;)
Wij gaan voor oud roze en mintgroen zoals op deze foto te zien is. Oude roz ...
Dat is ook heel mooi! Wij hebben een hele oude commode en die willen we gaan verven, twijfel of we die roze gaan doen, ben bang dat dat misschien te word
Mooi wel oudroze, wij willen iets meer neutraal gaan met meer (zee)groen en accenten van koraalroze. Met zeedieren en zeemeerminnen als thema. De muren en meubels wit. De foto is van de website waar we wat spulletjes van willen bestellen