12 Reacties
5 jaar geleden
Mijn schoonzusje was iets verder en had wel positie aan met mijn bruiloft. Ze durfde niet aan om kort van tevoren te shoppen met de angst om niks te vinden. Ze is wel naar een winkel gegaan zodat ze geadviseerd kon worden en niet via internet besteld
5 jaar geleden
Ik heb op Asos een aantal hele mooie positiejurken gekocht die ik nu ook al aan kan maar waar veel ruimte om te groeien in zit. O.a. deze. Heb ook aantal feestjes aankomende tijd waarbij ik nog niet weet hoe ik eruit zal zien. Wil me ook niet een hele dag ongemakkelijk voelen omdat ik uit mn jurk knap.

5 jaar geleden
Heel lastig.. Ik zit met een soortgelijk probleem. Ben nu 13+1 en heb al een beste buik. Helaas maandag een crematie maar pas mijn nette kleding niet meer of het is te warm voor nu.. Ben nu nog met spoed op zoek naar iets wat ik en nu aan kan, maar straks ook nog gewoon kan dragen. Heb nu bij bonprix 2 jurkjes besteld maar dan groter dan ik normaal draag(2 verschillende maten) . Meeste positiekleding vind ik zo oudbollig.. Morgen ook voor de zekerheid maar ff shoppen..
Daarnaast ga ik in november zelf trouwen.. Dus sta dan met m'n bolle buik. Gelukkig wordt er rekening mee gehouden met m'n jurk maar moet wel oppassen dat ik niet al te gek veel aankom
5 jaar geleden
Ik heb een bruiloft over 3 weken. Heb twee jurken klaarhangen die flink rekken en dat zou dan ook nog goed moeten passen. Zijn geen positiekleding, maar gewone jurken die van een rekbaarder materiaal zijn
5 jaar geleden
Reactie op Rox2828
Ik was getrouwd toen ik 8 maandjes zwanger was. Was best wel vermoeiend met ...
Ahhh hier ook! Achteraf had ik het veel liever uitgesteld. Gelukkig wel een mooie jurk gevonden na heel veel zoeken maar ik was bekaf die dag. We zijn om 20:00 naar bed gegaan 😂 (avondfeest was een andere dag)
5 jaar geleden
Reactie op Babywish3
Ahhh hier ook! Achteraf had ik het veel liever uitgesteld. Gelukkig wel een ...
Echt. Ik wilde het ook uitstellen maar de familie vond van nee dalijk komt de baby en dan zit je dan te kijken. Hah uiteindelijk was het toch een geslaagde dag. Dus denk eraan om 10jaar jubileum te vieren als hoe ik het wilde 8 jaar terug.😂
5 jaar geleden
Ik ben bruidsfotograaf en moet tot half okt nog naar bruiloften haha. Ik heb een serie jurken aangeschaft! Bij de guts&gusto hebben ze leuke. Je kan prima normale jurken kopen. Ik heb ze nu een maatje groter gedaan en je moet er op letten dat de taille direct onder je buste zit en niet op je buik. Dan kun je er goed in groeien!
5 jaar geleden
Ik ga zelf trouwen als ik 23 weken ben, nu is dat net wat anders. Maar als je een goede winkel hebt, vermaken ze je je jurk! Mijn moeder haar ene schouder zit lagen, ook daar hebben ze haar hele jurk passend gemaakt!
Zou gewoon kijken wat voor jou fijn zit!