Ik moet echt áltijd spugen gelijk nadat ik gedouched heb. Sowieso moet ik vaker spugen hoor en heb hier ook medicatie voor (die niet werkt😋). Maar dit is echt een soort van standaard. Zo gek! Weet iemand hoe dit komt en wat kun je er aan doen?
Misschien heeft dat te maken met de warmte? Ik heb (gelukkig) geen last van misselijkheid maar heb wel soms ook voor mn zwschap dat als ik te warm had gedouched en dan te snel er uit ging dan werd ik wel is misselijk van de hitte
ik lees veel koelkas en vaatwasser haha. van dr vaatwasser had ik het altijd al. meet se koelkast 🤣 ik leef in de koelkast sinds me zwangerschap haha. ik kan slecht tegeb tandenpoetsen en de strie crame die ik op smeer. o en de schoonmaak alcehol op me werk. 🤢🤮 me vriend had zn tanden net gepoetst toen moest ik kokhalzen toen hij me een kus gaf haha vrkeg die of hij stonk, aaahw maar t kwam door die vieze tandpasta geur 🤣 arme man.
Ik heb het ook. Bij mij werkt t om op een pepermuntje oid te sabbelen tijdens en na het douchen, tot ik weer rustig zit. Overigens kan ik niet tegen geparfumeerde dingen meer dus we wassen ons hier voorlopig met parfumvrije douchegel.
Dat had ik ook mijn schoonmoeder zei me dat door de warmte alles opzet en je dan eerder moet spugen dus iets kouder douchen ik moet zeggen het helpt aardig !
Als je medicatie niet werkt, ga dan alsjeblieft verder zoeken naar andere medicatie.. Als je dit nog zo lang moet volhouden is toch verschrikkelijk? Je hebt zoveel verschillende medicijnen..??
Hihi! Ik houd mijn adem in als ik de koelkast of vaatwasser open doe 😅
Ooh ja vreselijk, hier ook de koelkast en vaatwasser, prullenbak. (Oké en alleen al de gedachte aan eten, veel geuren, de wc, etc)
Haha je wordt wel creatief. Ik heb m’n man gevraagd niets te verplaatsen in de koelkast, dan kan ik achter de deur blijven staan, deur op een kiertje, en precies een fles koud water pakken 😂 Dan ruik ik het zo min mogelijk.
Eet je van te voren wel wat? Als je al een lege maag hebt word je sneller misselijk en inderdaad niet te warm douchen en rustig aan lekker doen. Niet te sterke douche producten gebruiken helpt vast ook