15 Reacties

5 jaar geleden

Je zou ze kunnen verwerken in een smoothie en kijken of je dat wel binnenhoudt?

5 jaar geleden

Ik heb dat inderdaad ook terwijl ik anders altijd veel groene en fruit een. Mijn zus raden ook aan om een smoothie te maken

5 jaar geleden

Ik neem van vifit de drink granen ontbijt met kiwi etc dan heb je toch begin van de dag alles binnen!

5 jaar geleden

Reactie op Marleyy

Je zou ze kunnen verwerken in een smoothie en kijken of je dat wel binnenho ...
Helaas ook dan houd ik het niet binnen...

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Geen zin in fruit en groente. Ik vul aan met vitamines, en probeer wat smoothies te maken.

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Geen zin in fruit en groente. Ik vul aan met vitamines, e ...
Welke vitamines?

5 jaar geleden

Misschien helpt meer rauwe groente ipv gekookt? Ik heb ook nog iets lekkers uitgevonden (Vind ik zelf): wat rood fruit uit de diepvries, wat Griekse volle yoghurt, 1 banaan en dan pureren met de staafmixer en dan heb je bijna een soort ijs 馃槉

5 jaar geleden

Misschien helpt meer rauwe groente ipv gekookt? Ik heb ook nog iets lekkers ...
Oh dat klinkt inderdaad erg lekker! Bedankt!馃グ

5 jaar geleden

Herkenbaar... hier een enorme afkeer tegen groene groenten sinds ik zwanger ben馃ぎ馃あ als ik eraan denk moet ik al kokhalzen. Ik slik vitamines (Gravitamon) en probeer wel wat andere groenten/salade binnen te krijgen. Zorg in ieder geval dat je voor de rest zo gezond mogelijk eet. Over een paar weken heb je er hopelijk geen last meer van.

5 jaar geleden

Ik wil nu juist alleen maar fruit van de rest word ik kotsmisselijk als ik er al na kijk. misschien kan je een smoothie maken met fruit en yoghurt dat vult ook nog.

5 jaar geleden

Ik heb dat van vlees 馃あ

5 jaar geleden

En gedroogd fruit misschien?

5 jaar geleden

Reactie op Kiwietje85

En gedroogd fruit misschien?
Krijg ik er ook niet in helaas..

5 jaar geleden

Ik heb een tijdje toe gegeven aan alleen eten waar ik trek in heb. Was het heel gezond.. nee, niet echt. Maar zo hield ik wel wat binnen. Nu gaat het steeds een beetje beter en maak ik wel weer gezondere keuzes :)

5 jaar geleden

Groenten 馃あ. Normaal eet ik heel erg veel groenten. Gelukkig gaat fruit er nog wel in. Lust je nog sappen? anders kan je misschien groente fruit sap drinken. Probeer smoothies of soep. Als het niet lukt...ik heb nu toch een multivitamine voor zwangere vrouwen besteld.