5 Reacties

4 jaar geleden

Jeetje wat een reus, hier zit ze nog in maat 3馃槀

4 jaar geleden

Reactie op Chitje

Jeetje wat een reus, hier zit ze nog in maat 3馃槀
Hoop echt dat ie snel gaat lopen want ik sjouw me een hernia haaha馃槀 Och maatje 3 leuk toch zo'n mini mensje 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op Mama van M

Hoop echt dat ie snel gaat lopen want ik sjouw me een hernia haaha馃槀 Och ...
Ja ik kan me er iets bij voorstellen. De mijne is nog maar iets van 8.5 kg. Dus dat valt erg mee. Wordt standaard jonger geschat en dan iedereen verbaasd oh ze kan al staan. Ja, ze is 15 maanden...

4 jaar geleden

Hier maatje 4, erg tevreden over. Hier geen billenschuiver dus daar kan ik je niets over vertellen. Wel houdt het goed de poep tegen bij hem (lopend). Volgensmij zijn die van pampers beter dan die van kruidvat

4 jaar geleden

Wij gebruiken maat 5 luierbroekjes van pampers voor de nacht. Deze heeft opstaande randjes bij de billen. Maat 6 weet ik niet. Mijn ervaring is wel dat pampers iets smaller valt, maar absorbeert beter bij ons. Onze dame poept altijd mega veel en ook naar boven 馃槄 soms gaat het net goed als ik direct bij ben en anders is er weer een kleding wissel.. gebruik voor overdag gewone pampers baby dry 4+ of die van de Kruidvat maat 5. Als je zoon zo lang is zou ik voor maat 6 gaan. Heb nog paar luierbroekjes maat 4 liggen onze dame is 12.2kg en die maat zou tot 15kg moeten, maar ik krijg ze bijna niet aan en ze zijn veel te laag bij de billen waardoor als ze poept het er altijd bovenuit komt. Maat 5 zit haar goed terwijl die vanaf 15kg is.