10 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb het nagevraagd ik mag ze ook gewoon slikken als het nodig is

3 jaar geleden

Lareb.nl vind je alles over medicijnen tijdens zwangerschap en borstvoeding 🙂

3 jaar geleden

Voor mijn zwangerschap slikte ik regelmatig pantoprazol ivm maagklachten. Tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap werden deze klachten erger en was ik continu erg misselijk. Ik heb toen gebeld of ik de pantoprazol weer mocht gebruiken. Mijn huisarts heeft mij toen omeprazol voorgeschreven ivm de zwangerschap.

3 jaar geleden

Ik ben nu 15 weken zwanger kon eten nog drinken binnen houden en ganse dagen misselijk en brandend maagzuur sinds week 6. Neem nu op aanraden van gynaecoloog sinds bijna 2 weken 1x/dag pantoprazol op nuchtere maag. Voel me veel beter. Moet niet meer overgeven. Warm eten en grote porties blijven wel nog zwaar op de maag liggen. Drink na avondeten een cola zonder bruis. Af en toe nog misselijk.

3 jaar geleden

Ik slik omeprazol, gyn zei dat het geen probleem was

3 jaar geleden

Reactie op Lion93

Voor mijn zwangerschap slikte ik regelmatig pantoprazol ivm maagklachten. T ...
Bij mij hetzelfde verhaal!

3 jaar geleden

Bedankt dames ga denk ik toch even navragen bij mijn verloskundige

3 jaar geleden

Ik slik omeprazol.. Dit werkt voor mij nu voldoende en was veilig tijdens de zwangerschap.. Vorige zwangerschap ook gebruikt..

3 jaar geleden

Ik heb zelf reuma en voor de medicijnen en mijn maag had ik pantoprazol. Nu ik zwanger ben werd mij geadviseerd om hiermee te stoppen en over te gaan op omeprazol.

één maand geleden

Ik gebruikt het ook omdat ik natuurlijk maagverkleining heb gehad in 2015 ik heb het vandaag na gevraagd bij me huisarst ik kan het gewoon blijven gebruiken gevoelig maag anders ga ik echt van der pijn