41 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees graag mee! Ik had een 80 denier panty van de Prenatal, maar die ging bij mij zelfs na 1 keer al stuk...

5 jaar geleden

Zwanger panty 20 den van Hema !! Echt helemaal top ! 7,-

5 jaar geleden

De panty's van de Hema zijn aan te raden. Zijn rond de 8.50 per stuk maar gaan echt een tijdje mee en zijn stevig. Je Hebt ze in verschillende den. Maar 40 heeft mijn voorkeur.

5 jaar geleden

Ik draag de normale panty van de AH ☺️

5 jaar geleden

Reactie op Mariekjen

Ik lees graag mee! Ik had een 80 denier panty van de Prenatal, maar die gin ...
Ik had hetzelfde. Kruis veel te laag en hoewel hij lekker hoog zat, was er geen rek waardoor ik bleef hijsen. Had laatst goedkope panty’s gehaald bij de action en bewust 2 maten groter! Ging over de buik heen, geen laag hangend kruis (alsof er een drol zit! Verschrikkelijk 💩) en als die kapot gaan kan ik het nog lijden om een nieuwe te kopen!

5 jaar geleden

Reactie op Désirée

Ik had hetzelfde. Kruis veel te laag en hoewel hij lekker hoog zat, was er ...
Ja precies, hij zakte steeds af! Superirritant. Maar grotere maat kopen bij de Action is ook een goeie. 👌🏻

5 jaar geleden

Heb 20 en 40 denier bij de Hema besteld. Panty’s vallen iets kleiner, heb 40-42 besteld (heb normaal broeken in maat 36-38).

5 jaar geleden

Ik heb ze van de lidl

5 jaar geleden

Deze zijn erg fijn en goede kwaliteit van de wehkamp

5 jaar geleden

Reactie op Mariekjen

Ja precies, hij zakte steeds af! Superirritant. Maar grotere maat kopen bij ...
Die heb ik ook! En dan een boxer er over. Zo'n boxer voor zwangere vrouwen. Nu mijn 2e zwangerschap en heb niets beters gevonden voor een normale prijs

5 jaar geleden

Als panty afzakt een boxer aan doen over je panty!

5 jaar geleden

Ik heb ze van de prenatal, maar merk dat het bij mijn boven benen een beetje afzakt. Misschien is het nog net iets te groot.

5 jaar geleden

Ik heb ze van de wehkamp en noppies. Ideaal en zitten heerlijk 👍

5 jaar geleden

Reactie op Mariekjen

Ja precies, hij zakte steeds af! Superirritant. Maar grotere maat kopen bij ...
Zit de band dan wel lekker om je buik?

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Désirée

Ik had hetzelfde. Kruis veel te laag en hoewel hij lekker hoog zat, was er ...
Ik dacht dat het aan mij lag, maar meer met hetzelfde probleem dus! Op naar de action 😄

5 jaar geleden

Zit de band dan wel lekker om je buik?
Bij mij niet, maar een boxer er overheen helpt ook. Zo'n zwangerschapsboxer

5 jaar geleden

Ik heb nu nog een paar van de action van vorig jaar. Die van Kate. En dan 90 den want alles wat minder is, sloop ik binnen 2 sec. Tot nu toe zitten die nog steeds lekker omdat hij heel hoog over m'n buik te trekken is. Ik dacht dat ik nu ook de shaping panty's heb, zitten volgens mij iets strakker dan de normale maar ik vind dat Juist wel fijn

5 jaar geleden

Primark maat groter gekocht die ik anders had zit supee

5 jaar geleden

Hema maternity panty is top!