24 Reacties
4 jaar geleden
Ik gebruik ook de Avant flessen en dan met de normale papspeen. Bij ons gaat dit prima. Mijn zoon drinkt 210+7 melk met 4 lepels olvarit 8+pap
4 jaar geleden
Het is inderdaad wel even zoeken naar juiste combi en wat werkt voor je kindje 😅
4 jaar geleden
Ik geef mijn dochter altijd een bordje pap. Dan eet ze het van een lepel, ook geen gedoe met flessen dan. Ik geef haar 150cc met de hoeveelheid pap op gevoel totdat het een beetje dik is en van een lepel te eten is.
4 jaar geleden
Reactie op Emma101
Is er een speciale papspeen van Avent dan? Ik prik altijd die gaatjes kapot ...
4 jaar geleden
Wij hebben dr Brown
Pap van Olvarit die voor 8+ 10 gram
En een speciale y speen van dr Brown gaat perfect
Ga vandeweek op brood over bij 1 jaar
4 jaar geleden
Hier doe ik 180ml water + 6 melk en dan heb ik olvarit 8+ of 12+ (mijn dochter begint ook nog steeds met een beker pap in de ochtend) en dan strooi ik het erin totdat ik vind dat het de juiste dikte heeft. Ik heb gewoon een stukje uit de speen geknipt. Heb de dikke fles van difrax.
4 jaar geleden
Wij hebben hier een dr brown fles met de Y-speen. Wel doe ik er een beetje op gevoel pap in. Als het te dun is, doe ik er een schepje bij.
4 jaar geleden
Doen jullie dit s ochtends of 's avonds? S ochtends zet madam het bij ons echt gelijk op een brullen, dus snel een gewone fles klaarmaken duurt haar al te lang. Hoe doen jullie dat als je een bordje pap geeft? Of hebben jullie hele geduldige kinderen 🤣
4 jaar geleden
Wij geven onze dochter elke ochtend gewoon een bakje pap en geven het met de lepel, gaat perfect.
Wij geven momenteel 7 scheppen + ook tot 7 water (900watt 1.40min in magnetron) en ongeveeer 7 a 8 eetlepels. Maar doe ik beetje op gevoel.
Savonds krijgt ze alleen nog 1 flesje en dan gebruiken wij voor verdikking nutraton.
4 jaar geleden
Ik geef in de middag pap omdat hij brood nog steeds niet denderend eet, en dat doe ik dan gewoon in een kommetje en geven met een lepel. Als ik het in een fles deed komt het er met een straal weer uit