11 Reacties

5 jaar geleden

Een pizza wordt flink verwarmd. Lijkt mij niet.

5 jaar geleden

Excusses! Het was een pasta!

5 jaar geleden

Reactie op EmilyJG

Een pizza wordt flink verwarmd. Lijkt mij niet.
Het was een pasta, verkeerd verwoord😅🤦🏼‍♀️

5 jaar geleden

De kans is heel Klein dat je wat oploopt. Denk dat de stress die je hebt erger is. Gebeurt veel van ons wel een keer

5 jaar geleden

Roeren ze dat ei er niet doorheen tot het stolt? Dan is 't geen probleem meer toch? En parmezaan mag je vaak ook wel hebben..

5 jaar geleden

Het wordt volgens mij voldoende verwarmd. Ik heb het tijdens mijn zwangerschap ook al 3x gegeten...

5 jaar geleden

Parmezaanse kaas is een harde kaas dus dat maakt niet zoveel uit en het ei stolt. Zelf eet ik vaak carbonara dus heb het wel even nagevraagd uiteraard

5 jaar geleden

Zelf ook gegeten was toen 7 weken, zolang je er zelf niet ziek van bent geworden is er niks aan de hand. Je hebt er meer zelf last van dan het kindje. Zei de vk☺️ en ben niet ziek geworden dus maakte me niet meer zorgen en al een goede echo gehad.

5 jaar geleden

Op zwangerhap staat dat je dit altijd gewoon mag eten omdat het genoeg verhit wordt 😊

5 jaar geleden

Vroeger bevielen vrouwen zonder dat ze wisten dat ze zwanger waren, dus als je nu eens iets eer wat eigenlijk niet helemaal goed is! Niet te druk over maken 😉 de stres is ergen dat het geen wat je gegeten hebt

5 jaar geleden

Ik was de afgelopen twee weken in Italië. Niet zo toeristisch, dus alle menu’s waren in het Italiaans. Dat was onwijs lastig kan ik je zeggen Haha en er lag ook wel eens iets op mn bord wat eigenlijk niet mocht🙈 wist trouwens niet eens dat Parmezaanse kaas niet mag! ik heb me laten vertellen dat het niet erg is als het een keertje voor komt.