12 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Daandylan
Mijn vriend heeft zijn vriend en vrouw gevraagd en ik mijn beste vriendin e ...
Cool, wij hebben er ook 4, 2 peettantes en 2 peetooms. Dit omdat we gwn niet konden kiezen en het ws bij 1 kind houden 😅 bij de peettantes had ik een rompertje laten bedrukken met op de voorkant: ..., will you be my godmother? En op de achterkant: but I want ... too! Was heel tof, waren allebei erg verrast want zr dachten van elkaar dat ze het gingen worden en hadden het dus niet verwacht 😊
5 jaar geleden
Hebben wij niet.
Wel gaan we iemand aanwijzen mochten we beide overlijden. Dit gaan we nu pas doen. Omdat we gewacht hebben tot er 2 kindjes zijn. We gaan dit vastleggen bij de notaris.
5 jaar geleden
Wij hebben in het Centraal Gezagsregister vastgelegd dat mijn zus de voogdij over onze zoon krijgt mochten wij beiden komen te overlijden. Met haar maken we in de loop der jaren afspraken over wat wij belangrijk vinden in de opvoeding, mocht het ooit nodig zijn dat zij het van ons over moet nemen. Bewust niet testamentair laten vastleggen, want wat we nu vinden kan over 2 jaar anders zijn. De band onderling is zodanig dat wij dit onderhands doen.