Dag iedereen!
Het is zeker nog heel vroeg, maar toch wou ik de vraag stellen. Één van de leukere dingen om te doen is een peetoom en peettante te kiezen tijdens de zwangerschap en dit ook op een leuke manier te vragen (vind ik dan). Ik zit echter met een dilemma. Ik heb 2 hartsvriendinnen waar ik niet tussen kan kiezen. Zij zijn ook allebei op de hoogte van mijn prille zwangerschap en ik deel alles met hen. Nu speel ik met het idee om gewoon twee peettantes te kiezen. Mijn man zou dan ook twee peetooms kiezen.
Nu vroeg ik me af wat jullie van dit idee vinden? Lijkt het je raar? Heb je dit al meer gehoord?
Het gaat hier trouwens puur om de symbolische rol, niets met voogdij te maken ofzo. Verder hebben mijn man en ik geen broers of zussen, dus het leek me wel leuk om zo toch wat "ooms" en "tantes" te creëren :)
Ik ben zelf ook enig kind en wil ook vrienden officieuze ooms en tantes maken. Vindt dat wel bijzonder.
En als jij het leuk vindt, dan is dat toch genoeg, niet belangrijk of het raar is toch? Groetjes!
Op zich is het niet raar je moet doen waar je je goed bij voelt :) Ik weet niet of je nog meer kindjes wilt in de toekomst anders is het ook leuk dat wanneer er meer komen ze allemaal een 'eigen' Peter en meter hebben. Maar ik snap het dillema wel..