6 Reacties

5 jaar geleden

Die paar happen zijn uiteraard niet erg, gewoon niet meer doen zou ik zeggen en er heel goed op letten 馃槄 Wat voor vis eet je in je poke bowl dan, want voor mn zwangerschap at ik weleens een poke bowl maar daar zat dan rauwe zalm in en tonijn, heerlijk, maar zijn wel dingen die tijdens je zwangerschap worden afgeraden 馃槵

5 jaar geleden

Die paar happen zijn uiteraard niet erg, gewoon niet meer doen zou ik zegge ...
Ik pak meestal een vegetarische of met tempura garnaal gefrituurde. Maar helaas vandaag toch te maken gekregen met viskuit

5 jaar geleden

Ik heb het ook wel eens gehad. De kans dat er iets mis mee is, is heeeeeeeeeel klein. Niet druk om maken dus :-) volgende keer beter.

5 jaar geleden

Wat denk je dat er van dat kleine beetje gaat gebeuren? 馃槅joh ik heb toen ik t nog niet wist nog alcohol gedronken en een zacht gekookt ei gegeten. De kans dat er iets gebeurt is echt zoooooo klein. Kan een x gebeuren hoor.

5 jaar geleden

ik heb iets soortgelijks gehad toen in 5 weken zwanger was en het nog niet wist. mijn hamburger was niet dior en door gaar. heel erg zorgen gemaakt hierover. Toen bij de gyn bloed laten prikken op antsistoffen tegen toxoplasmose (IgG en IgM) om te kijken of ik een actieve infectie had opgelopen. wel zelf moeten betalen, maar toch heel gerust toen de test negatief was. Dus ik zou zeggen, bespreek het met je vk of gyn. Ook al kan iedereen zeggen dat de kans megaklein is, die zorgen zijn niet leuk, I know馃檨

5 jaar geleden

Ik heb bij mijn eerste me regelmatig tegoed gedaan aan boerenmetworst, pizza met tonijn, plakjes salami ed.. Toen was helemaal niet bekend dat het schadelijk kon zijn.. De kans dat je is oploopt is echt minimaal maar omdat die kans er is, wordt het gemeld.. Denk dat de stress die je je erover maakt, meer kwaad kan doen dan dat beetje viskuit hoor 馃槉