7 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hem, ons bed is ongeveer 70 cm hoog, dus dan kan het hekje helemaal omlaag (als het bedje op de hoogste stand staat). Als het bedje niet op de hoogste stand staat, dan blijft er een stukje hek tussen het bed en beide matrassen staan. Verder bevalt hij goed, makkelijk open te maken en te sluiten.

4 jaar geleden

Ik had destijds petit amelie erover gemaild trouwens. Hun reactie was het volgende: Bedankt voor je bericht. ​Het hekje van de co-sleeper Alain kan niet helemaal naar beneden helaas. Wel is het zo dat wanneer je de lattenbodem op de hoogste stand monteert, het hekje niet over het slaapgedeelte komt. Wel raden wij je aan het hekje altijd te sluiten als je kindje in het bedje ligt. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het graag. Fijne dag verder toegewenst! ​ Met vriendelijke groet, ​

4 jaar geleden

Ik heb boeken kist van dit merk maar vind het kwalitatief tegen vallen

4 jaar geleden

Ik heb hem! Bevalt ons erg goed🤗

4 jaar geleden

Wij hebben m ook en zijn erg tevreden. Hij staat op de hoogste stand waardoor het hekje een klein stukje uitsteekt. Ik vind dit zelf niet storend.

4 jaar geleden

Wij hebben een peuterbed van petit amelie en ik vind de kwaliteit zo tegenvallen. Het is echt goedkoop materiaal Ook de klantenservice doet het niet goed. Zal nooit meer een product van petit amelie kopen.

4 jaar geleden

Wij hebben een die er op lijkt maar het hekje kan bij deze wel helemaal omlaag. Ben erg tevreden over die van ons! https://www.bol.com/nl/p/wieg-co-sleeper-2-in-1-90-x-40-cm-incl-matras-massief-beukenhout-fillikid/9300000002330112/?referrer=socialshare_pdp_www