5 Reacties

8 maanden geleden

Mijn zoon heeft het ook heel moeilijk op school. Hij ging hiervoor ook niet naar de crèche of opvang, dus is een grote aanpassing voor hem. Vertel je haar al dat je haar zeker komt ophalen? Dat vertel ik altijd: mama komt je straks ophalen, nadat je boterhammen hebt gegeten. Mijn zoon gaat mijn drie halve dagen per week. Succes, het is niet gemakkelijk voor onze kleintjes (en ook niet voor de ouders)

8 maanden geleden

Lastig zeg. Wat zeggen de leidsters? Hoe wordt ze getroost? Mist ze jou of is er gee klik? Is ze gewend om naar de opvang te gaan? Ik zou het nog even aanzien, omdat ze nog in de wen-periode zit. Maar misschien wel korte dagen en om de dag?

8 maanden geleden

Ach zo naar! Zo klein nog om naar school te gaan.. is het ook een optie om haar nog een half jaar thuis te houden en dan opnieuw te proberen? Misschien is ze er gewoon nog niet klaar voor. In NL gaan ze ook pas met 4 naar school (met 5 leerplichtig)

8 maanden geleden

Herkenbaar.. wij hebben t wel doorgezet en na 2 weken gaat die nu 4 ochtenden probleemloos na de peuterspeelzaal 😊

7 maanden geleden

Hi mama heel herkanbaar mijn hart brak ook in stukken, hier was het echt twee weken wennen. Nu gaat het een stuk rustiger :)