11 Reacties

5 jaar geleden

Dat klinkt als darmkrampjes... Hier een paar tips van een vk wat je er tegen kan doen https://youtu.be/TdiP0X79bMU Ook is er verderop al een topic over darmkrampjes en wat behulpzaam kan zijn!

5 jaar geleden

Mocht je borstvoeding geven kan je zelf ook venkelthee drinken! Ik merkte de dag erna al resultaat :)

5 jaar geleden

En ik las dus als je davitamon druppels gebruikt kijken of het daar aan ligt

5 jaar geleden

Reactie op Désirée

Dat klinkt als darmkrampjes... Hier een paar tips van een vk wat je er teg ...
Ik had al wel beetje door dat ze dat zou hebben. Maar is het normaal dat ze zich heel erg aanspant wanneer ze moet ? En bedankt voor je link!

5 jaar geleden

Reactie op Danien

En ik las dus als je davitamon druppels gebruikt kijken of het daar aan lig ...
Ik geef geen druppels. Aangezien ik in duitsland woon hebben ze hier van die oplosbare pilletjes ipv druppels.

5 jaar geleden

Reactie op Deesjeb

Mocht je borstvoeding geven kan je zelf ook venkelthee drinken! Ik merkte d ...
Bedankt voor je tip. Zal het proberen!

5 jaar geleden

Reactie op Dille

Ik had al wel beetje door dat ze dat zou hebben. Maar is het normaal dat ze ...
Bij die kleine van ons wel! Helemaal aanspannen en trappen met de beentjes, maaien met de handjes en krijsen. Je voelt je echt machteloos op dat moment 😔 Wanneer ze dan opeens een scheet of een poep laat dan is vaak de rust weer terug gekeerd!

5 jaar geleden

Reactie op Dille

Ik had al wel beetje door dat ze dat zou hebben. Maar is het normaal dat ze ...
Bij die kleine van ons wel! Helemaal aanspannen en trappen met de beentjes, maaien met de handjes en krijsen. Je voelt je echt machteloos op dat moment 😔 Wanneer ze dan opeens een scheet of een poep laat dan is vaak de rust weer terug gekeerd!

5 jaar geleden

Een paar dingen die bij ons hielpen: - in een warm badje of douchen zodat ze ontspant - ‘helpen’ met de thermometer wanneer ze aan het persen is - massagetechnieken voor krampjes. Wij hebben veel aan deze pagina gehad: https://www.ommelanderziekenhuis.nl/wcm/connect/www/ad699006-8137-4b85-ac6b-03fa3a5e948e/Document.pdf?MOD=AJPERES&CONVERT_TO=url&ContentCache=NONE&CACHE=NONE&CACHEID=ROOTWORKSPACE.Z18_HGC40802NGS070AVAVCPCV00C7-ad699006-8137-4b85-ac6b-03fa3a5e948e-m.mtG4T - haar op dr buik op mijn onderarm of op bovenbeen Onze kinderarts vertelde dat baby’s soms ook nog moeten leren poepen (Hoe ze moeten drukken). Wij zijn uiteindelijk omneo gaan mengen met gewone nutrilon. Maar dat zou ik niet direct doen. Als je maandag een afspraak hebt zou ik eerst een van de bovenstaande dingen proberen.

5 jaar geleden

Reactie op alexandra2021

Een paar dingen die bij ons hielpen: - in een warm badje of douchen zodat ...
Zoooo de tips in de link werken GOED! Ik dacht altijd dat je moest masseren als ze krampjes heeft dus ik vond het al zo stom dat iedereen het aanprees en het niet werkte bij ons. Net ging mijn vriend onze dochter verschonen op de commode met de tips in zijn hoofd en hij begon opeens KEIhard te lachen. Hij masseerde haar en ze liet super veel windjes!!

5 jaar geleden

Reactie op xTaliet

Zoooo de tips in de link werken GOED! Ik dacht altijd dat je moest masseren ...
Wat fijn!!! Ik verbaas mij er elke keer weer over hoeveel lucht er in die kleine zit 😂.