14 Reacties

4 jaar geleden

Ik had dit ook maar bleek wel een blaasontsteking en ook een baarmoeder ontsteking.. stinkt je afscheiding/vloeien ook erger? Heb je temperatuurs verhoging? Dan gelijk de vk bellen! Je lichaam is wel nog flink aan het herstellen van binnen, dus het kunnen ook spieren en weefsels zijn dat beurs zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Linnetje

Ik had dit ook maar bleek wel een blaasontsteking en ook een baarmoeder ont ...
Afscheiding weet ik niet, mijn man zegt soms als ik wc ben geweest van wel. Maar goed ik dacht een mix van bloed, urine etc. 🙊 temp is 37.5..

4 jaar geleden

Reactie op Linnetje

Ik had dit ook maar bleek wel een blaasontsteking en ook een baarmoeder ont ...
Kreeg je voor die ontstekingen medicatie?

4 jaar geleden

Ik heb dit ook heel erg.. Ook als ik bijvoorbeeld drang krijg om een poepje te laten 🤭 lijkt het wel alsof de hele boel verkrampt daar beneden! Vanmorgen urine weggebracht om te laten testen op blaasontsteking.. ik had dit niet net na de operatie

4 jaar geleden

Reactie op leannn89

Ik heb dit ook heel erg.. Ook als ik bijvoorbeeld drang krijg om een poepje ...
Ik ook niet na de operatie en na de katheter niet. Pas thuis.. en wordt steeds erger. Maar urine is elke x goed... zo gek. Continu ook last nu. Maar de huisarts zegt kijk nog maar een week aan.. en de vk zal nog bellen die had het druk. 🙈

4 jaar geleden

Reactie op leannn89

Ik had ook precies dit! Maar vergeet niet dat ook binnenin vanalles gehecht wordt. Als je blaas dus kleiner wordt of je darmen bewegen kan dat gewoon veel pijn doen. Hier werd het steeds minder is het over gegaan na een paar weken. Nooit een ontsteking gehad ofzo.

4 jaar geleden

Reactie op leannn89

Heel herkenbaar! Ik sta soms krom van de pijn. Gelukkig trekt het wel snel weg. Ik merk bij het plassen dat de pijn minder is als ik mijn bovenlichaam helemaal strek en in één keer probeer uit te plassen.

4 jaar geleden

Reactie op Bella01

Kreeg je voor die ontstekingen medicatie?
Ja ik heb 2 antibiotica kuren gehad. De eerste symptomen kwamen ook pas een week na de bevalling. Kuur is nu voorbij en het gaat een stuk beter gelukkig ☺

4 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde! Ben op 19-02 bevallen en voelde mijn plas echt “lopen” aan de rechterkant van mijn onderbuik en het deed echt pijn. Sinds 2/3 dagen is het minder en nu bijna weg. Sterkte❤️

4 jaar geleden

Als het erger wordt is het niet goed zei de verloskundige!

4 jaar geleden

Reactie op babynumero2

Als het erger wordt is het niet goed zei de verloskundige!
Toevallig belden ze mii vandaag en ze komen morgen even langs.. dus ik ben benieuwd 🙈.

4 jaar geleden

Reactie op Bella01

Ik ook niet na de operatie en na de katheter niet. Pas thuis.. en wordt ste ...
Ja ik heb ook eigenlijk continue last.. ook met lopen of zitten.. ik heb een antibiotica kuur gehad vandaag voor blaasontsteking maar vraag me af of dit nou echt alle klachten gaat wegnemen 😫 nu maar hopen dat het snel voorbij is 🤞🏻 ik ben benieuwd wat de verloskundige bij jou zegt! Bij mij dacht ze ook me bekken.. omdat ik daar de hele zwangerschap ook last van heb gehad..

4 jaar geleden

Reactie op Lott e

Ik had ook precies dit! Maar vergeet niet dat ook binnenin vanalles gehecht ...
Ja true! Het ligt allemaal natuurlijk ook nog niet op de goede plek 🥴Het is nu bijna 2 weken geleden en hoop dat ik er snel vanaf ben.. na maanden bekkenklachten zit ik hier niet echt op te wachten🤣

4 jaar geleden

Reactie op leannn89

Ja ik heb ook eigenlijk continue last.. ook met lopen of zitten.. ik heb ee ...
Moet het een week aankijken. En als het dan nog niet over is. Dan moet ik bellen en komt er verder onderzoek. Dus ik ben heel benieuwd. Ohja en moet de koorts in de gaten houden.