11 Reacties

5 jaar geleden
Ja ik. Wat kan helpen minstens bij mij is een warme pittenzak erop leggen en dan op je goeie zij gaan liggen. Ik ben hierdoor opgenomen in het ziekenhuis allerlei onderzoeken gehad en eindstand hebben ze niks kunnen vinden. Nu zak ik soms nog steeds door de grond van de pijn. Maar pas wel op want het kan ook zijn dat je een urineweginfectie hebt dus zou voor de zekerheid even een plasje inleveren! Want dat kan ook heel veel pijn veroorzaken. Beterschap ermee!

5 jaar geleden
Ik heb hier ook wel eens last van . Is omdat u spieren zich aan het uitrekken zijn doordat de baby meer plaats neemt . En doordat ze uitrekken kan dat een vervelende pijn geven die uitstraalt naar u rug .

5 jaar geleden
Reactie op Bella01
Oh jeej dat meen je. Och daar word ik wel bang van.. geen bandenpijn dus?馃檲 ...
Ja sorry is echt niet om je bang te maken hoor! Maar ik had verschillende dokters gezien en gesproken en die hadden gezegt dat het niet me spieren ofzo waren. Dus ik zou even bellen naar je verloskundige馃槉

5 jaar geleden
Ik heb daar ook heel erg last van gehad, vooral met bewegen. Mn verloskundige zei ook bandenpijn en na enkele dagen ging het over. Je kan natuurlijk voor je eigen geruststelling een plasje inleveren als je dat fijn vind.

5 jaar geleden
In mijn vorige zwangerschap heb ik nierstuwing gehad. Dat voelde als wee茂ge pijn, in de zij, in aanvallen. Ik wist ook niet meer welke houding ik moest innemen. Toen de verloskundige er naar laten kijken, urine- en bloedonderzoek gehad maar daar kwam niks uit. Het was niet 'aanwijsbaar' maar de symptomen kwamen overeen met nierstuwing.
Beterschap!

5 jaar geleden
Reactie op Jo-an
In mijn vorige zwangerschap heb ik nierstuwing gehad. Dat voelde als wee茂ge ...
Ja ik heb er wel contineu pijn aan.. ook met ademen en bewegen. Ik ga wel urine inleveren en kijken wat ze zeggen. Komende maandag 20 weken echo, dan ook maar even aangeven denk ik 馃檲

5 jaar geleden
Tijdens mijn vorige zwangerschap gehad. Meer dan 20 weken mee gelopen.
Geen blaasontsteking, lever in orde, nieren in orde. 1 keer naar de fysio en het was weg.
Nu bij 2e zwangerschap gelijk bij de eerste steek naar de fysio. Het waren mijn spieren.