18 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op MOphorst
Probeer samen met de kruik op je linkerzij te gaan liggen en ontspan. Ik ha ...
Dankje voor je tip! Ja ik kan amper liggen, echt heel vervelend. Ben al twee uur wakker 🤔
5 jaar geleden
Reactie op ChickenANDnugget
Lees mee heb het juist links 😓 ben al vanaf 3 wakker
Ja balen hè.. ik krijg het af en toe ook benauwd. Ben vooral bang dat het kwaad kan
5 jaar geleden
Reactie op EliseLazarom
Dankje voor je tip! Ja ik kan amper liggen, echt heel vervelend. Ben al twe ...
Ja dat is heel vervelend heb ik ook zo erg gehad. Ook de reden dat ik nu wakker ben. Klinkt gek maar ik ben toen op de bank gaan slapen en heb een stuk minder last. Je mag paracetamol pakken. En een bad of douche met de straal op die pijnlijke plek kan erna ook verlichting geven.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op EliseLazarom
Ja balen hè.. ik krijg het af en toe ook benauwd. Ben vooral bang dat het ...
Dat het kwaad kan heb ik minder, denk dat het echt de groei is plus m’n bekken instabiliteit
5 jaar geleden
Ik heb het de vorige zwangerschap heel erg gehad. Veels te lang mee geholpen. 2 sessies bij de fysio en het was over! Nu ga ik standaard iedere maand. Het had bij mij iets te maken met spieren die bekneld en op spanning stonden.
5 jaar geleden
Klinkt als bandenpijn ik heb het ook enorm vooral eind van de dag 🥵😩 erg pijnlijk en vervelend! Ik heb veel kussens in bed voor steun aan verschillende kanten en tussen m’n knieën en soms neem ik een paracetamol als ik er echt niet van kan slapen
5 jaar geleden
Klinkt als bandenpijn ik heb het ook enorm vooral eind van de dag 🥵😩 erg ...
.. ja ik heb net een half uur kunnen liggen en de pijn is weer terug😞
VRIEND
5 jaar geleden
Ik heb toch verloskundige gebeld met de vraag wat het kan zijn. Bij mij is het dat ik teveel doe dus heb verplicht een week rust gekregen
VRIEND
5 jaar geleden
Ik heb dit sinds enkele dagen ook. Gevoelige onderbuik, zere onderrug en uitstraling aan de rechterkant. Voor de zekerheid urine laten controleren, deze was wel schoon. Toen toch de verloskundige gebeld en waarschijnlijk komt het van het groeien. Ook maar een afspraak bij de bekkenfysio gemaakt, hopelijk geeft het verlichting 🙌🏻
5 jaar geleden
Ik heb dit ook. Bezoek aan huisarts gehad hiervoor. Het heeft te maken met je nieren dat ze minder ruimte krijgen. Als het te ernstig wordt moet je even met de HA checken of de nier niet vergoot is. Als hondje op handen en voeten zitten, je baby beetje verplaatsen en op je linkerzijde liggen helpt!
5 jaar geleden
Reactie op Rosnesorne
Ik heb dit ook. Bezoek aan huisarts gehad hiervoor. Het heeft te maken met ...
Bij mij lukt het ook niet om op m’n linkerzijde te gaan liggen..
5 jaar geleden
Reactie op EliseLazarom
Bij mij lukt het ook niet om op m’n linkerzijde te gaan liggen..
Even met de Ha contacten! Kan namelijk zijn dat urine niet goed doorstroomt.
5 jaar geleden
Reactie op Rosnesorne
Even met de Ha contacten! Kan namelijk zijn dat urine niet goed doorstroomt ...
Ik heb net met de VK gebeld, zij gaf aan dat het heftige bandenpijn is en dat ik het in de gaten moet houden en anders vrijdag weer even moet bellen. Goed rust houden ook.
5 jaar geleden
Vandaag weer last van gehad, weet soms geen houding te vinden. Is het vaker dat je dit meerdere dagen kan hebben?