Hallo allemaal,
Ik ben nu ruim 32 weken zwanger en heb (helaas) last van striae / zwangerschapsstriemen op mn onderbuik. Ik merk dat mijn huid daar heel gevoelig is en zelfs soms pijn doet. Ik smeer me netjes elke dag in, maar het helpt niet erg.
Heeft iemand een goede tip om de gevoeligheid/pijn te verminderen?
Nee hier geen tip! Maar herkenbaar vooral erge jeuk! Verlicht wel een beetj ...
Ja klopt! Smeren helpt inderdaad wel wat, maar t is zo shit dat t maar tijdelijk is ☹️ Moet volgende week naar de vk en ga ook daar eens vragen of zij n tip heeft
Ik lees mee. Ik word voornamelijk gek van de jeuk. Niets helpt 🤦🏽♀️
Eucerin heeft een goede anti-jeuk crème. In het verleden hielp mij dit reeds goed!
Momenteel gelukkig geen last van, maar ik vermoed dat het in dit geval ook zeker kan helpen..
Ik smeer deze, voor de zwangerschap al omdat ik echt een hele droge huid Van mezelf heb, en ook heel eczeem gevoelig! Maar ook tijdens de zwangerschap is het een life saver, zelfs in de nacht sta ik te smeren
Hi xcharrie geen tips helaas ik had bij mijn vorige zwangerschap met 37 weken, ik ben nu 34 dus ik wacht met spanning af wat ik me te wachten staat 😅. Ik heb wel een lichtpuntje voor je... als ze een beetje genezen zijn dan stopt de jeuk en pijn, dat is iets voor een week hooguit twee. Dus even doorbijten het word beter 🙂.
Had eigenlijk weinig pijnlijk striae totdat ik de vergiftiging kreeg. Door het vocht vasthouden en is het naar buiten geduwd en vooral zeer pijnlijk aan de zijkant van mijn buik. Wat bij mij hielp vooral tegen de pijn en de warmte is body cream van rituals en dan de lotus white tea. Hielp mij wel ff voor paar uurtjes ook tegen de jeuk btw.