11 Reacties

6 jaar geleden

Ik koop vooral loszittende kleding. Positie legging met leuke normale tuniekjes etc.. en voor de zomer jurkjes

6 jaar geleden

Reactie op Janedoe12

Ik koop vooral loszittende kleding. Positie legging met leuke normale tunie ...
Voor privé zou dat idd goed kunnen maar met werken moet ik toch echt broeken aan (Ik werk in de zorg)

6 jaar geleden

Ik vond (sommige) broeken van H&M ook in het begin al fijn zitten. Ze hebben ook (gewone, geen positie) leggings die op broeken lijken en dus nog iets lekkerder zitten in de eerste maanden

6 jaar geleden

Ik heb ook een grotere maat en ben aan het kijken op dit moment bij H&M (ook grote positiemode), Bonprix, yoursclothing.nl en asos

6 jaar geleden

ik bestel op Shine, goede kwaliteit voor een kleine prijs. alle items zijn dond de 8 a 12 euro. ook de broeken en maat 44 zit er vaak bij, niet bij alles maar je kunt er op filteren.

6 jaar geleden

@Vera ik weet niet van waar je bent maar ik kocht mijn broeken bij bonprix, zalando en Lidl. Zeer fijne ervaring mee niet te duur en kan z e nu terug dragen ;)

6 jaar geleden

Reactie op Sally-2

@Vera ik weet niet van waar je bent maar ik kocht mijn broeken bij bonprix, ...
Van NL. Ik heb vorige keer bij hm gekocht maar deze waren vrij snel door bij de boven benen.

6 jaar geleden

Lekkere grote maillot in de winter en een stretch jurk, in de zomer de maillot achterwege laten. Zo ga ik het doen... wil niets kopen

6 jaar geleden

Ik heb een grotere maat. Kan heel goed slagen bij de bonprix. Tevens veel voedingsshirts / jurken. De voedingsbh's zijn ook prima.

6 jaar geleden

C&A heeft een fijne collectie, en vaak afgeprijsd ook

6 jaar geleden

Kijk eens wat ik gevonden heb, 2 euro om te laten verzenden. Van wish