14 Reacties

5 jaar geleden

Thnx voor de tip!!

5 jaar geleden

Top tip

5 jaar geleden

Grazie! 👏🏼

5 jaar geleden

Wat leuke handige tip. Dank

5 jaar geleden

Ik heb met de kinderpostzegels al gekocht.

5 jaar geleden

Dankjewel!

5 jaar geleden

Net 100 persoonlijke postzegels besteld. Hopelijk blijven die de komende jaren geldig dan heb ik nog genoeg om bij kind 2 ook geboortekaartjes te kunnen versturen.

5 jaar geleden

Ik werk zelf bij een postnl punt In principe is het zo dat als er een 1 op staat, het altijd een geldige postzegel blijft. De 1 staat voor waarde 1 postzegel en niet voor een bedrag. Als er wel een € teken en dan een bedrag op staat, moet er bij geplakt worden tot aan de huidige waarde.. Mocht je kaarten voor het buitenland hebben, kan je ook 2 gewone postzegels plakken (betaal je iets meer dan 1 buitenlandse zegel) maar moet je er wel aan denken om bij je plaatselijke postnl punt even een priority sticker te halen..

5 jaar geleden

Reactie op Sammie02

Ik werk zelf bij een postnl punt In principe is het zo dat als er een 1 op ...
Wat houd de priority sticker in?

5 jaar geleden

Reactie op Marii1709

Wat houd de priority sticker in?
Priority sticker voor luchtpost.. Alle brieven die naar het buitenland gaan, hebben eigenlijk zo'n sticker nodig. Als je er een speciale postzegel voor buitenland opplakt, zit dat er al standaard aan vast. Als je de normale binnenland zegel opplakt, moet je die er naast plakken. Het kan anders zijn dat je brief/kaart net wat langer onderweg is

5 jaar geleden

Reactie op Sammie02

Priority sticker voor luchtpost.. Alle brieven die naar het buitenland gaan ...
Bedankt voor je heldere uitleg! 😁

5 jaar geleden

Dank voor deze tip! Had ik dus echt niet aan gedacht

5 jaar geleden

Online besteld. Bruna had ze niet op voorraad.

5 jaar geleden

Postzegel met korting site is nog goedkoper! let wel op dat ze jouw gegevens aan derden geven om dit te voorkomen kan je een biref naar hen sturen dat je dat niet wilt