50 Reacties

4 jaar geleden

Hier niet gebruik ze ook. Wat ik wel merk dat die jumbo pakken (via bol.com) stuggere luiers zijn als een gewoon pak uit supermarkt b.v.

4 jaar geleden

Kruidvat merk ruikt zo erg en moet ik bij elk plasje verschonen. Terwijl pampers premium protection goed absorbeert. Zowel de plas als de lucht.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik dacht werkelijk in het begin dat mijn dochter steeds gepoept had. Ik haar uitkleden, niets te zien. Snapte er niets van totdat ik opmerkte dat het idd al bij de eerste drup al begint te stinken. Ik heb nog 2 pakken liggen helaas 😩

4 jaar geleden

Ga ermee terug naar de winkel. Dit kan een productiefout wezen. Je krijgt dan gewoon een nieuw pak.

4 jaar geleden

Hier altijd premium voor de oudste 2 gehad dus in totaal al 5 jaar.. nog nooit last van gehad.. heb wel de maanddozen bij bol of wehkamp misschien dat daar nog verschil in zit??..

4 jaar geleden

Wij gebruiken ze ook, maar geen lsst van. Wij kopen ze vaak bij de Nettorama...scheelt een hoop, €5,- per pak!

4 jaar geleden

Hier ook de pamper stink lucht. Merkte het pas toen we ook andere merken gingen uitproberen. We gebruiken nog steeds pampers ivm pasvorm en uitslag bij kruidvat. Als meneer wat groter is gaan we weer kruidvat proberen. Tot dan neem ik de geur voor lief...

4 jaar geleden

Kruidvat vind ik fijner dan pampers. Heb nu newborn mini 2. Hij heeft ook mini billen maar bij de 1 merkte ik dat het toch wat veel werd. Alles nat of uitslag hier nog niet gehad.

4 jaar geleden

Ik snap ineens wat je bedoelt. Natuurlijk 4 pakken gekocht in de aanbieding bij Jumbo dus voorlopig zitten we er nog even aan vast. Daarna ga ik weer terug naar kruidvat of zwitsal denk ik.

4 jaar geleden

Reactie op Kuikelientje

Ik snap ineens wat je bedoelt. Natuurlijk 4 pakken gekocht in de aanbieding ...
Ja of Rascal+Friends, dat waren ook fijne luiers. Ik heb toen ook van alles geprobeerd in de kraamweek. Toen stonk mijn premium protection niet, vandaar dat ik weer terug was gegaan van kruidvat naar pampers. Maar helaas nu de chemische stank😔
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op hoihe

Ja of Rascal+Friends, dat waren ook fijne luiers. Ik heb toen ook van alles ...
Ja die hebben wij ook geprobeerd. En Huggies maar Huggies zijn echt heel duur. 😅

4 jaar geleden

Vond ik ook! Nu Etos

4 jaar geleden

Ik hou wel van de pampers pure protection. Kleven goed, zitten mooi rond de billetjes, geen lekken en geen geur.

4 jaar geleden

Vonden wij ook ! Nu weer pampers !

4 jaar geleden

Wij hebben de premium protection. Is de geur minder erg bij de pure protection? En merken jullie nog verschil in pasvorm van de verschillende Pampers? De Kruidvat luiers zaten beter, maar kreeg onze zoon helaas uitslag van..

4 jaar geleden

Wij hebben er geen last van

4 jaar geleden

Ik gebruik de Kruidvat en premium protection door elkaar. Vindt nu de pampers namelijk beter zitten dan de Kruidvat (beide maat 2) en na een paar keer doorlekken s nachts met Kruidvat gebruik ik nu de pampers voor s nachts. Overdag nergens last van met Kruidvat. Had Kruidvat groot ingeslagen, met maat 1 nooit problemen gehad. Wat mij echter opvalt is dat met de premium protection voor mijn gevoel haar billetjes veel vochtiger zijn dan met Kruidvat. Heeft er ook iemand ervaring met pampers babydry? De pasvorm van de pampers zit haar nu gewoon beter

4 jaar geleden

wij hebben de harmony lijn van pampers en die stinkt niet 😊 Misschien kan je die proberen 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ik vind het zo vreemd. Ik had eerst een maandbox van premium protection, die had geen geur. Nu moest ik er nog een paar bij komen en de kleinere pakjes ruiken zo erg! Een heel zoete geur zeg maar, dacht eerst dat het mijn zoon was..heel vreemd!

4 jaar geleden

Heb je die geur bij de nieuwe verpakking of de oude?