15 Reacties

5 jaar geleden

Het hartje is met 8 weken zeker te zien! Wij hebben gister het hartje al gezien met 7 weken via inwendige echo

5 jaar geleden

Reactie op Inka33

Het hartje is met 8 weken zeker te zien! Wij hebben gister het hartje al ge ...
Klopt dat er met een inwendig echo een hartje is te zien. Ik ben alleen benieuwd of dit uitwendig ook zo is.

5 jaar geleden

Reactie op Anoniem2014

Klopt dat er met een inwendig echo een hartje is te zien. Ik ben alleen ben ...
Ja! Maandag een echo (uitwendig) gehad met 8+2. Mooi hartje gezien 😊

5 jaar geleden

Noemen ze de 8 weken echo een pret echo? Moet je daar dan ook extra voor betalen?

5 jaar geleden

Met 7 weken had ik uitwendig een echo en daarop zag je een lege vruchtzak, toen deed ze inwendig toen goed een vruchtje met een hartje te zien

5 jaar geleden

Reactie op TrotseMama-25

Noemen ze de 8 weken echo een pret echo? Moet je daar dan ook extra voor be ...
Nee hoor dat is een gewone echo want dan kijken ze of het goed zit en of er een hartje klopt

5 jaar geleden

Wij hebben inwendige echo gehad met 8 weken en 3 dagen. Wij zagen naast een kloppend hartje ook al de beentjes en armpjes!

5 jaar geleden

Vandaag met 9 weken 😁

5 jaar geleden

Reactie op Domi91@

Vandaag met 9 weken 😁
Mooie echo helaas was de echo bij mij niet zo duidelijk van de week de darmen lagen beetje in de weg haha dus hoop nu over 2 weken dat ik beter te zien is

5 jaar geleden

Uitwendige echo bij 7+6, goed te zien allemaal en heel sterk kloppend hartje was er ook te zien🥰

5 jaar geleden

Mooie echo helaas was de echo bij mij niet zo duidelijk van de week de darm ...
Jammer ik heb wel inwendige echo’s dat is ook een groot verschil al 🙂. Inwendig vind ik niet erg ben er inmiddels aan gewend na 4 echo’s. Je hebt dan veel beter beeld zeggen ze.

5 jaar geleden

Reactie op Domi91@

Vandaag met 9 weken 😁
Oh wauw wat een super mooie echo! Ik moet nog wachten tot bijna 9 weken voor de 1e echo 🙂

5 jaar geleden

Reactie op Anoniem2014

Klopt dat er met een inwendig echo een hartje is te zien. Ik ben alleen ben ...
Met 6 weken en 3 dagen ook al een kloppen hartje te zien, uitwendig.

5 jaar geleden

Dit is was rond de 8 weken, uitwendig