19 Reacties

5 jaar geleden

Je kan wel gaan, maar je mag niet in achtbanen en dergelijke. Staat normaal ook bij elke attractie aangegeven op zo'n bord waar ook op staat hoe groot je moet zijn om erin te mogen.

5 jaar geleden

Uhmm ligt er aan waar je in wilt gaan denk ik zelf. Staat het niet bij de attractie zelf hoe en wat.. Anders kijk je even op de site van de pretpark. Veel plezier alvast 🤗

5 jaar geleden

Je mag sowieso gaan, alleen zijn er weinig attracties waar je in kunt.

5 jaar geleden

Reactie op cxos

Uhmm ligt er aan waar je in wilt gaan denk ik zelf. Staat het niet bij de a ...
Ik zou eigenlijk in attractie gaan waar je goed vast zit en die dingens maar niet in overkop ofzo. En super ga ik zeker eens doen dankje :)

5 jaar geleden

Wat er onder staat Je mag wel gewoon maar heel weinig attracties mag je in dus wordt veel wachten op je vrienden

5 jaar geleden

Je mag sowieso gaan, alleen zijn er weinig attracties waar je in kunt.
Oké dankje

5 jaar geleden

Je kan wel gaan, maar je mag niet in achtbanen en dergelijke. Staat normaal ...
Dus eigenlijk is het geen moeite om te gaan? Want ik zou wel in attracties willen

5 jaar geleden

De eerste 12 weken zit je baby nog achter je schaambot verscholen. Dan wordt het niet aangeraden, maar echt kwaad kan het ook niet. Na die 12 weken groeit je baarmoeder goed verder en komt je baby er bovenuit piepen en heeft het niet meer de extra bescherming van je schaambot. Beetje jammer, maar ik zou achtbanen dan dus vermijden. Wordt gewoon heel vaak carnaval festival en fata morgana! 🥳♥️

5 jaar geleden

Ik mocht met 5 weken zwangerschap al bijna nergens meer in. Was wel in 1 achtbaan gegaan voor kinderen, maar daarna voelde ik me heel duizelig. Had ik achteraf wel veel spijt van. Dus als ik jou was zal ik wachten tot na je zwangerschap! 😊

5 jaar geleden

Reactie op Kruumelke

Ik mocht met 5 weken zwangerschap al bijna nergens meer in. Was wel in 1 ac ...
Oké, we gaan wachten tot na de zwangerschap en gaan iets zoeken dat ik ook kan doen

5 jaar geleden

Reactie op MarietteD

De eerste 12 weken zit je baby nog achter je schaambot verscholen. Dan word ...
Oké :) we gaan wachten. Vrienden willen zelf ook niet dat ik een risico ga nemen 😊

5 jaar geleden

Ik ben met 5 weken naar Walibi gegaan, maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was😳

5 jaar geleden

Ik wist niet dat ik zwanger was bij de 1e..en heb heel Disneyland gezien incl alle attracties

5 jaar geleden

Mij werd geadviseerd geen glijbanen achtbanen enz

5 jaar geleden

Achtbanen en zo worden sterk afgeraden door de heftige schokken en abrupte bewegingen kan er iets in je buik/rug oprekken of ‘los schieten’. Ik doe het niet

5 jaar geleden

Nu zou ik niet meer in achtbanen gaan. Dat wordt afgeraden. Tot tien weken zit je kindje nog veilig achter je schaambot en is er sowieso geen gevaar. Nu zou ik het risico niet willen nemen. Als het naderhand fout gaat, vergeef je het jezelf nooit..

5 jaar geleden

Hey Ligt eraan waar je heen gaat ik ga naar de efteling en kom daar vaak en ga in de rustige dingen de sprookjes dingen en rustige bootjes enzo maar niet in achtbanen ofzo meer maar dat mag ook niet staat erbij. Pathe heeft nu 4x xd stoelen die bewegen enzo mag je ook niet in als je zwanger bent.

5 jaar geleden

Ik zou niet meer naar een pretpark gaan. zou het risico niet durven nemen. misschien dat je iets anders leuks kan gaan doen met je vrienden.