33 Reacties

5 jaar geleden

Kijk via Instagram of Facebook op de pagina van Natural M’oummies. Je Kan haar ook vragen stellen.

5 jaar geleden

Dit klopt, word aangeraden de laatste 6 weken van je zwangerschap ermee te beginnen. Ik ga zelf deze van ortiflor aanschaffen. Is de ortiflor start voor moeder en kind, is ietd aan de dure kant maar het is een goed merk.

5 jaar geleden

Is dit dan bij borstvoeding of flesvoeding of allebei?

5 jaar geleden

Ik gebruik de probiotica van Vitakruid. Is een dure maar bij de meeste andere probiotica worden de bacteriën al afgebroken door het maagzuur en komen ze dus nooit in je darmen aan.

5 jaar geleden

Die van Orthica is voor mij heel goed. Aangeraden door de mdl arts en diëtiste. Tip koop hem online en niet bij je apotheek. want online zijn ze goedkoper. 😊

5 jaar geleden

Ik gebruik de probiotica van Pileje - Lactibiane reference. Deze ga ik nog mn gehele zwangerschap slikken en daarna zolang ik borstvoeding geef. Voor de baby ga ik die van Vitals - microbiol kind (druppels) gebruiken. Die kan je als je borstvoeding geeft op je tepels smeren, werkt goed tegen tepelkloven en omdat het daar lekker warm is kunnen de bacteriën daar ook goed overleven en krijgt je kindje ze op zo’n natuurlijk mogelijke wijze binnen. Ik verwacht dat je die ook goed aan het flesje kan toevoegen.

5 jaar geleden

Orthica orthiflor start. Bij mn eerste kindje ook gedaan. Ze is nu 3 en krijgt nog iedere dag probiotica. Ik ben ook al gestart en neem het doir tijdens de gehele bv periode. Ook te gebruiken door flesvoeding.

5 jaar geleden

Reactie op --..))

Is dit dan bij borstvoeding of flesvoeding of allebei?
Mijn vriendin geeft dan nu flesvoeding, ze is na 6 weken gestopt met borstvoeding omdat dit voor haar niet werkte, kwam niet op gang. Dus in beide gevallen handig denk ik. Ik ga me even in jullie tips verdiepen, dank jullie wel!
Wat interessant, ik heb er nog nooit van gehoord maar ga me er wel even in verdiepen 👍🏼

5 jaar geleden

Ik had hier nog niet eerder over gehoord. Ga er ook eens meer over lezen. Heb mijn eerste kindje wel een tijdje probiotica gegeven toen ik antibiotica had vanwege een borstontsteking, maar dat was dus na de bevalling. Ik weet wel dat yakult niet echt werkt, je hebt wel een echt goed merk nodig, vaak te halen bij een natuurwinkel ofzo. Online natuurlijk ook.

5 jaar geleden

Heeft iemand links naar wetenschappelijk /medisch onderzoek die dit ondersteund? Er gaan ook vaak fabeltjes de ronde die in Het ergste geval Juist schadelijk kunnen zijn. Ik las laatst in een erkend medisch dat het nemen van probiotica namelijk helemaal niet zo goed is voor je bijvoorbeeld.

5 jaar geleden

5 jaar geleden

Reactie op Ariel1990

Orthica orthiflor start. Bij mn eerste kindje ook gedaan. Ze is nu 3 en kri ...
Heb je gemerkt dat ze bv minder kraampjes had je dochter? Vergeleken met anderen kindjes! Erg interessant dit!

5 jaar geleden

Reactie op Mariska_x

Die van Orthica is voor mij heel goed. Aangeraden door de mdl arts en diëti ...
Welke moet je dan hebben? Ik ben nu 31 weken zwanger en wil er wel graag mee beginnen..maar er is zoveel keus 😅

5 jaar geleden

Ik heb ervaring met probiotica zowel voor mezelf als voor mijn dochter. Mijn dochter kreeg met 4 maanden oud eczeem. Door gebruik van probiotica orthiflor start en daarna dino hebben we geen hormoonzalf meer hoeven gebruiken. Ze is nu 21 maanden en ze er nu zonder. Zelf heb ik pds, door gebruik van probiotica heb ik nog amper klachten (voor mijn zwangerschap). Ik gebruik het als kuur, dus een bepaalde periode. Ik gebruik het nu om ervoor te zorgen dat ik regelmatige ontlasting heb en geen verstopping krijg. Straks start met orthica start. Dit kun je ook aan de baby geven

5 jaar geleden

Wat een goede tip! Weet iemand waar je de orthica start nog kunt krijgen. Ik zie het overal uitverkocht? En wat is het beste alternatief tijdens het derde trimester? Is de gewone orthica probiotica wellicht ook goed?

5 jaar geleden

Heeft iemand dit al nagevraagd bij de verloskundige?? Ik heb het consultatiebureau niet bepaald hoog zitten 😉