7 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb het zelf niet maar weet dat propolis helpt misschien kan je daar meer over onderzoeken..

5 jaar geleden

Huidexpert hier.. kijk eens of er een kapsalon die werkt met mediceuticals in je buurt zit. Anders even via de huisarts naar je dermatoloog. Psoriasis zal met een huidherstellende crème niet veel rustiger worden. Vaak veroorzaakt de nog snellere celdeling( dus meer schilferingen) de jeuk. Erg vervelend maar er is zeker iets voor!

5 jaar geleden

Reactie op Suusz89

Huidexpert hier.. kijk eens of er een kapsalon die werkt met mediceuticals ...
Het gekke is, op mijn gezicht heb ik geen schilfering maar enkel flinke jeuk wat uitdraait op bultjes die ik uiteindelijk open krab. Toch maar de huisarts vragen of er een andere zalf ervoor is.

5 jaar geleden

Hoi! Ik heb zelf ook psoriasis en heb heel erg last van psoriasis op mijn voetzolen en tussen mijn tenen. Ik zweer bij slakkencreme misschien werkt dat ook voor jou?

5 jaar geleden

Ik heb het op mijn hoofdhuid voornamelijk wanneer ik stress had was het erger en nu sinds de zwangerschap veel erger. Geen idee wat ik er aan kan doen. Voor de jeuk op mn lichaam algemeen gebruik in menthol gel maar die helpt denk ik niet tegen psoriasis

5 jaar geleden

Deze mag volgens mijn arts. Als je hem maar max. 1x per week gebruikt.

5 jaar geleden

Deze mag volgens mij arts voor op je hoofd. Ook max. 1x per week.