31 Reacties

5 jaar geleden

H&m! En ik zweer bij zeeman!

5 jaar geleden

.

5 jaar geleden

.

5 jaar geleden

Ik heb deze onlangs gekocht en gebruik ze voor zowel als boxpakje/pyama. Gewoon echt ideaal.

5 jaar geleden

Die van de zeeman zijn fijn

5 jaar geleden

H&m! En ik zweer bij zeeman!
Zijn al die pyjama's van de zeeman op de foto's?😍 hoe valt de maat? Mijn dochter heeft best lange benen en lange dunne voeten dus daar is ze in maat 56 al uitgegroeid 😭😅

5 jaar geleden

Reactie op Mel02

Zijn al die pyjama's van de zeeman op de foto's?😍 hoe valt de maat? Mijn d ...
Yes allemaal van de zeeman! Mn dochter heeft ook lange benen en een klein boven lichaampje. Ze draagt nu maat 50 maar bij de benen zit het al te krap dus ik stap over op 56. Het is wel echt rekbare stof dus dat is wel fijn. Zou dan kijken voor een 62!

5 jaar geleden

Yes allemaal van de zeeman! Mn dochter heeft ook lange benen en een klein b ...
Top, ga ik doen! Bedankt voor de tip 😁

5 jaar geleden

H&M. Ook eentje met lange benen 😊

5 jaar geleden

H&M. Ook eentje met lange benen 😊
Cute! Is die van een multipack of los? En de normale kleding maat of 1 maat groter? 😁

5 jaar geleden

Reactie op Mel02

Cute! Is die van een multipack of los? En de normale kleding maat of 1 maat ...
Dit is een 56 en valt op zich goed. Onze kleine man is redelijk lang en dun en valt in het meeste 56 vd H&M nog middenin. Geboren met 50 cm, zal nu tussen 54-56 cm zijn. Past hier iig nog prima in. Ik zie dat deze uit zo’n cadeauset komt Best Friends (7-delig), maar H&M heeft ook een heleboel pyamasets van 3 met voetjes dus zou je even in de app of op de website moeten kijken wat je leuk vind 😊

5 jaar geleden

Wij hebben de pyjama’s van NEXT niet duur, met voetjes en 100% katoen. Ook na meerdere keren wassen blijven ze goed😃

5 jaar geleden

Zeeman heeft hele fijne en leuke!

5 jaar geleden

Feetje pyjama’s zijn lekker warm en comfy

5 jaar geleden

Doen jullie je baby's allemaal een pyjama aan 's nachts? Ik leg haar gewoon in dezelfde kleren als overdag eigenlijk.

5 jaar geleden

H&M !

5 jaar geleden

Reactie op Malouvr

Doen jullie je baby's allemaal een pyjama aan 's nachts? Ik leg haar gewoon ...
Doe ik ook 😅 doe alleen vaak de broek uit omdat hij het te warm heeft in z'n slaapzak

5 jaar geleden

Reactie op Malouvr

Ik ook hoor! Haha

5 jaar geleden

Reactie op Malouvr

Ik laat haar ook in der eigen kleding van de dag, behalve als ik der voor het slapen in badje doe dan krijgt ze wel een lekker warm pakje aan erna. Maar hier doen we nog steeds lange mouw rompers onder alle kleding ook, ze was vaak aan de lage temperatuur daarom

5 jaar geleden

Reactie op Malouvr

Ik ook hoor, en s ochtends verfrissen en nieuwe kleertjes