63 Reacties
5 jaar geleden
Hier zekker word echt gek van de hond heletijd achtervolgen in keuken staat hij achter me op de bank zit hij op me als ik na boven ga op eerste tree.......katten liggen altijd al bij me ....maar merk van 1 kat die echt altijd bij me ligt en drect in coma slaapt ...laatste paar dagen sagareinig is en niet zo vaak meer bij.me ligt

5 jaar geleden
Ik ben dinsdag 37 weken en tot nu toe zijn ze (twee honden) vooral heel stout en zoeken echt de grenzen op. Vooral het stelen van eten is op dit moment vreselijk, echt alles moet achter slot en grendel anders wordt het weg gesnaaid. Ze delen hun buit wel weer heel lief met elkaar 🤣
5 jaar geleden
Al de hele zwangerschap ligt deze kat bij me, vandaag is hij nog aanhankelijker. Hij begon al 2 uur voor zijn "etenstijd" met extreem slijmen, en toen we zijn bakje vulde, keek hij er niet meer naar om en bleef hij maar miauwen en kopjes geven. De andere snapt er maar weinig van😂 maar die volgt me wel door het hele huis. Kan niet alleen naar de wc of hij zit erbij. Maar dat heeft hij altijd wel gehad. Verder nog geen voortekenen dat het gaat beginnen. Ben nu 36+2 dus hij mag nog een paar daagjes blijven zitten.

5 jaar geleden
Dit is ongeveer de standaard pose van mijn kat, maar die is altijd al heel aanhankelijk. Zodra het dekentje tevoorschijn komt en mijn billen de bank raken ligt ze al bij me. Ze is wel wat voorzichtiger nu, zo lijkt het. Als ik even beweeg of ga verzitten, dan zit ze ook binnen no time bij mijn vriend op schoot. Maar ik blijf toch wel haar voorkeur en ik geniet heerlijk van het knuffelen met haar 😊❤️ ben wel heel benieuwd hoe ze op de baby zal reageren straks!

5 jaar geleden
Onze hond is altijd aanhankelijk geweest. Maar sinds begin van de zwangerschap nog erger, alleen maar tegen of op mijn buik liggen. Heel beschermend vooral als ik alleen met haar wandel. Nu staat de box en ligt ze als ze niet bij mij ligt op de bankleunig tegen de box aan te kijken of er al iets in ligt. En sinds denk een dikke week super vaak mijn voeten/enkels likken en dan best lang maar waarom ze dat doet weet ik niet. Ben vandaag precies 37 weken

5 jaar geleden
Onze ene hond is extra aanhankelijk en wil continue bij mijn hoogzwangere vrouw 39.3 zijn. Snachts slaapt onze hond in de bijkeuken maar sinds 3 dagen doet ze geen oog dicht in de bijkeuken. Wij dus ook niet. Als ze bij mijn vrouw mag zijn is ze ontspannen.
5 jaar geleden
Hier 3 knuffel katten sinds zwangerschap. In bed ligt de zwaarste (6 kilo) op mijn benen, de middelste op mijn buik (5 kilo) en de lichtste ligt meestal wel bij manlief gelukkig. Vind 11 kilo extra katten gewicht wel genoeg 🙊😂

5 jaar geleden
Jaa wij delen de bank al de hele week.. hij blijft echt overal in de buurt.. alleen de slaapkamer mag hij niet komen.. ook ivm het bevallingsbad..