7 Reacties

5 jaar geleden

Ik werk zelf ook in de zorg en heb bijna alleen maar vroege diensten. Helaas heb ik geen familie die kan oppassen dus ik moest opzoek naar een gastouder. Ik moet mijn dochtertje om 6uur bij de gastouder hebben omdat ik vanuit daar nog 45min naar mijn werk moet rijden.. de gastouder woont ook 20min van ons vandaan dus hier word het ook heel vroeg 🙈 wij hebben nu al een ritme dat zij de fles om 5uur krijgt zodat zij daar in ieder geval aan gewend zal zijn voor als zij naar de opvang moet in mei. Mijn man en ik gaan het wel echt samen doen omdat het anders niet haalbaar is, ook moet hij ook vaak zo vroeg op voor zijn werk dus dat scheelt. Ik denk dat het de eerste paar keer gewoon echt puzzelen is maar dat je uiteindelijk je ritme wel zal vinden! Heel veel succes in ieder geval

5 jaar geleden

Pooh.. Ja vind t echt lastig.. voor ons is 5u normaal echt te vroeg om te voeden. Ze komt normaal tussen 7 en 8 voor een voeding. Soms heb ik zo een paar weken geen vroege dienst, en dan 2 of 3 per week. Weet niet of ik daarvoor dan standaard elke dag om 5u moet gaan voeden.. Maar stel ik doe het alleen met de vroege diensten, weet ik niet of ze daardoor helemaal t ritme kwijt raakt. Denk dat ik gewoon optijd onder de douche stap, als mijn vriend haar in de tussentijd hoort, hij haar vast moet gaan verschonen of zelfs al opfrissen als dat lukt als ze honger heeft 😅🙈 En ik dan meteen daarna haar kan voeden en t boertje bij hem laat doen zodat ik t bij mezelf verder af maak en hij de rest van de zorg voor haar voor zich neemt. Vind t echt lastig. Mijn werk is 25min rijden en mijn ouders wonen halverwege, dus opzich zie ik daar nog geen probleem in.

5 jaar geleden

Wij hebben maar 1x per week opvang nodig, van 630 tot 10, want voor de oma's s vind ik 630 uur het te vroeg ( zijn over de 70 al..). Dit idd ook ivm mijn vaak vroege diensten op die dag. Manlief vaak al rond 445 uur de deur uit...grootste probleem voor nu is echter hier niet hoe ik het ga doen qua borstvoeding enzo, maar: waar vind ik in hemelsnaam iemand die tussen de 1 en de 4x per maand op die dag op die tijd wil komen!! Heb er echt stress van al vanalles gedaan maar nog geen resultaat.....

5 jaar geleden

Reactie op Susan03

Wij hebben maar 1x per week opvang nodig, van 630 tot 10, want voor de oma' ...
Er zijn ook kinderdagverblijf 24/7 open, misschien dat je daar wat aan heb?

5 jaar geleden

Er zijn ook kinderdagverblijf 24/7 open, misschien dat je daar wat aan heb? ...
Kinderdagverblijven-

5 jaar geleden

Er zijn ook kinderdagverblijf 24/7 open, misschien dat je daar wat aan heb? ...
Mijn man wilt perse dat er hier iemand komt....dus dan is oppas enige optie....

5 jaar geleden

Reactie op Susan03

Mijn man wilt perse dat er hier iemand komt....dus dan is oppas enige optie ...
Ooh dat is idd ook lastig zeg! Heb je al gastouderbureau gebeld dan? Misschien dat zij iemand kennen? Die komen ook wel eens aan huis toch?