27 Reacties

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dat ook! Alleen na het voeden ik geef kunstvoeding

5 jaar geleden

Reactie op sueraya20

Mijn zoontje heeft dat ook! Alleen na het voeden ik geef kunstvoeding
ik geef kunst en borst ... hij geeft ook regelmatig over

5 jaar geleden

Mijn dochter ook vooral tijdens slapen, gelijk een dolfijn 🙈

5 jaar geleden

Ja hier ook!

5 jaar geleden

Reactie op Nencke

ik geef kunst en borst ... hij geeft ook regelmatig over
Hier ook!

5 jaar geleden

Ok begon me al zorgen te maken ...hij heeft ook uitslag in zijn gezicht

5 jaar geleden

Hier ook zo! Precies zoals jij omschrijft. Alleen ik verwacht dat het rochelen taaier slijm is van bijv. Mijn borstvoeding i.c.m iets verkoudheid en het piepen is iets wat bij het slapen hoort. Ik maak mij er iniedergeval niet druk om 🙂

5 jaar geleden

Mijn zoontje ook, is na de voeding, vooral in de nacht, eerst 20 minuten aan het kermen, piepen, ademen en slikken. Osteopaat zegt dat het verborgen reflux is. Er komt dan wel wat omhoog maar hij slikt het vervolgens weer door. Super zielig... hoeft niet zo te zijn dat dat bij jou ook zo is, maar zou t eens opzoeken, misschien komen de symptomen overeen. Hoewel ik dat natuurlijk niet hoop voor je😊

5 jaar geleden

Hier ook. Ook 4 weken oud.

5 jaar geleden

Hier ook! 2,5 week oud

5 jaar geleden

Heel herkenbaar.. Ook 4 weken oud

5 jaar geleden

Hier 4,5 week oud en al vanaf het begin alsof we in de dierentuin wonen 🥴🙊. Meneer slaapt daarom ook gewoon lekker op zn eigen kamertje

5 jaar geleden

Die van ons heeft het ook.. ik maakte me ook wel wat zorgen omdat het soms net lijkt alsof hij half smoort in z’n fles.. ene keer erger dan andere keer en consultatiebureau maakte er niks geks van. Schijnt normaal te zijn de eerste weken!

5 jaar geleden

Reactie op sanneparis

Mijn zoontje ook, is na de voeding, vooral in de nacht, eerst 20 minuten aa ...
Denk inderdaad ook aan reflux bij hem..hij spuugt heel veel

5 jaar geleden

Hier ook. Maar volgens de vroedvrouw is dat normaal. Heeft te maken met de neus dat die nog niet volledig is

5 jaar geleden

Hier ook herkenbaar. Wat ik er zo typisch aan vindt is dat ze dit in haar eigen bedje heeft, zodra ik haar oppak en bij me leg op de borst is het weg. Herkennen jullie dat ook?

5 jaar geleden

Reactie op Joelle123

Hier ook herkenbaar. Wat ik er zo typisch aan vindt is dat ze dit in haar e ...
ja dan is het ook minder !

5 jaar geleden

Hij ademt ook heel snel en lijkt kort ademig. maak me toch zorgen

5 jaar geleden

Hier hetzelfde de consultatiearts gaf aan dat het te maken heeft met het kraakbeen dat nog wat flexibel is of zo. Kon geen kwaad in ieder geval. Maar als je twijfelt zou ik gewoon even bellen je kunt je verloskundige ook nog gewoon vragen hè

5 jaar geleden

Amai, ik ben zo opgelucht dat ik dit hier allemaal lees. Mijn dochter van 4 weekjes heeft precies hetzelfde! 's Nachts in haar eigen bedje grommen en piepen, soms maakt ze zichzelf terug wakker. Mijn vroedvrouw zegt het kan zijn dat de melk wat terugloopt. Daarom raadde ze aan om blokjes onder het bedje te zetten. Ik test het uit en laat jullie iets weten!