9 Reacties

5 jaar geleden
Mijn darmen borrelt ook elke keer, ik zeg dan dat me darmen tegen me praten馃構馃槀
Ik heb geen idee wat voor trucje daarvoor is

5 jaar geleden
Ik had vooral pijnlijke mega pijnlijke darmklachten. Ik heb yakult en gebroken lijnzaad gebruikt op advies van de verloskundige en heb er al 3 dagen geen last meer van. Wat een hemel. Ik kan weer normaal functioneren en slapen.

5 jaar geleden
Reactie op Mariekjen
Goeie! Dat ga ik ook eens proberen, mijn darmen zijn ook echt heel pijnlijk ...
Herken het helemaal. Huilend huilend op de toilet gezeten. En in een gedoken van de pijn. En dan nog die opgebladen buik. Poeh broeken passen niet meer.
Maar pijnlijke darmen zijn nu over. Ik kon er echt niet door functioneren. Opgezwollen buik nog niet. Maar dat is minder erg. Heb denk ik 10 dagen yakult gebruikt en theelepel gebroken lijnzaad (moet echt gebroken zijn) door de kwark. Vandaag weer normale ontlasting. Wat een heerlijkheid hahahaha

5 jaar geleden
Check even wat jou verloskundige ervan zegt. Maar neen aan dat het voor iedereen kan maar dan heb je zekerheid

5 jaar geleden
Ik heb ook wel last van mijm darmen, ze rommelen en knorren. Miss dat ik wat meer zou moeten eten, alleen gaat het er helaas niet in. Meer eten over de dag, maar kleine porties helpt wel voor mij 馃槆

5 jaar geleden
Elke dag lijnzaad door mijn kwark helpt echt voor een betere stoelgang. Ongeveer 5/6 gram. Je mag als zwangere vrouw niet meer dan 15 gram per dag, maar geloof mij, daar kom je niet gauw aan ;)
In combinatie daarmee veel drinken (> 2L water) en minstens een half uur wandelen. Die 3 dingen, lijnzaad, water en wandelen, helpen als een tierelier bij mij. Als ik het wandelen achterwege laat is die buik gelijk boller, pijnlijker en geen nummer 2;)