11 Reacties
5 jaar geleden
Het kan een teken van voorweeën zijn ik heb er ook namelijk veel last van je lichaam oefent voor de bevalling 😊😊
5 jaar geleden
Ik heb qua krampen hetzelfde. Enorme pijnlijke krampen in mijn buik rug en benen. Weggepuft. Toen ze een beetje weg waren ben ik in een kort dutje gevallen en toen ik wakker werd gelijk weer veel pijn. Mijn vriend heeft me veel gemasseerd tegen de pijn want ik vond het echt bijna ondraaglijk en dat terwijl ik een hoge pijngrens heb.
Ik weet verder niet hoe ‘normale’ weeen voelen of hoe een bevalling begint. Ik ga er gewoon van uit dat het normaal is en als niet, jaa goed dan is de baby eerder.. morgen 34 weken dus 😌.
Tip: als jij het niet vertrouwt of er bang/angstig/onzeker van wordt bel je gyn of vk!
5 jaar geleden
Ik heb al een paar weken last van voorweeen. Vooral 's avonds nemen de krampen toe in pijn en houdt t langer aan maar nog geen regelmaat erin.
Vandaag 35+3
5 jaar geleden
hier nog een al anderhalf week superveel last van voorweeën, het is met 35 weken begonnen en t gaat door. bijna 37weken zwanger en nog niet er van af, me laatste 2dagen dan wordt ik ingeleid🥳
5 jaar geleden
hier nog een al anderhalf week superveel last van voorweeën, het is met 35 ...
Maar bedoel je dan harde buiken/Braxton Hicks? Of echt pijnlijke weeen?
Braxton Hicks heb ik ook al sinds 23 weken namelijk maar niet zoveel als nu. Maar dat van gisteren was echt pijnlijk (en nee ben niet kleinzielig)
5 jaar geleden
Is het normaal bij 38w bijna 39 dat je darmen meer hoorbaar zijn in de buik? Kan ook moeilijk na grote wc gaan maar buik is wel vaak aan rommelen en gisteren bijna ganse dag weer harde buiken die ook pijn deden. En vannacht heel slecht geslapen omdat ons dametje flink aan duwen was van onder😬🥰😘