16 Reacties

5 jaar geleden

Persoonlijk vind ook ik het meer voor meisjes

5 jaar geleden

Ik vind het ook voor meisjes.. sorry🤭 maar voor ergens onder of reserve gaat hij er natuurlijk niet dood aan hahah

5 jaar geleden

Sorry ik ben het eens met je vriend.😅 Ik zeg ook voor meisjes... ik heb 3 jongens en geen een heeft dit aan gehad of krijgt spaghetti rompers aan

5 jaar geleden

Persoonlijk vind ik spaghetti bandjes ook meer voor meisjes. MAAR! Je kan nooit te weinig rompertjes hebben en onder bepaalde shirtjes/truitjes past een romper mouwtje niet goed. Dus ik zou ze lekker houden als ik jou was en gewoon onder de kleertjes aandoen want je ziet ze toch niet!

5 jaar geleden

Ik vind het ook meer voor meisjes.. Die met een wat dikkere band kunnen wel voor jongens! En als het ergens onder zit zie je het toch niet.

5 jaar geleden

Ik vind het ook voor meisjes 😅 Lekker in de luiertas doen als reserve setje 😉 In de zomer liep mijn zoontje ook altijd in een korte mouwen romper met korte broek. Dat ga ik nu van de zomer denk weer doen. Dan vind ik spaghettibandjes ook niets ivm verbranden van schouders.

5 jaar geleden

Is ook meer voor meisjes, wij hadden in de vorige maat zo een romper , lekker als back up gehouden. Dat gezegd het is een baby , hij zal niet ineens zo zijn van ‘ he moeder , dit kan echt niet hoor, en die kleuren samen, tja die vloeken’ 😅😄😄

5 jaar geleden

Meisjes. Als ik het zou krijgen ehmm heb een jongen hoor. Ik lreeg ook schoentjes van mijn oma met een bandje met een strikje... strikje was blauw. Oma heel leuk maar hwt is echt een jongen hoor

5 jaar geleden

Ik snap het probleem niet, kan toch gewoon voor beide? Je ziet de romper toch niet😂

5 jaar geleden

Ik vind het ook voor meisjes, maar inderdaad een romper zie je niet, dus als je ze hebt kun je ze gewoon gebruiken toch

5 jaar geleden

Vind ze ook voor meisjes indd.. Maar aangezien ze toch onder de kleertjes zitten zou het me echt niet boeien, vooral niet als het wat warmer is. Had ze pas ook in mijn handen bij de zeeman dat ik dacht, das handig voor de zomer onder een dun shirtje. Enigste wat mij bij rompertjes boeit is dat ik neutrale kleuren wil, vind het verschrikkelijk om een tractor print romper onder een dino shirt te hebben🤣🤣

5 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Ik zal ze houden als back up in de luiertas en bij de opvang als reserve.

5 jaar geleden

Ik snap het probleem niet, kan toch gewoon voor beide? Je ziet de romper t ...
Ja dat dacht ik ook, maar mijn vriend was er lef op tegen.

5 jaar geleden

Ik vind dat ook meer voor meisjes!😊

5 jaar geleden

Vind het voor meisjes, maar zou ze gewoon aandoen. Niemand die het ziet en het doet zn werking.

5 jaar geleden

Ik zie het probleem niet hoor, is voor jongetje toch ook fijn met warm weer? En als je het al raar zou vinden; het zit onder de kleding, niemand die het ziet. Ik heb ook allerlei kleertjes van de zus van mijn schoonzus gekregen. O.a ook een rompertje in blauw, grijs, oranje met dino's. Heeft mijn dochtertje gewoon aangehad hoor, was een heerlijk zacht rompertje. 😊