21 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb korte mouwen omdat ik dacht dat is handiger want doe nog truitje en naar buiten jasje dus 3 x vond ik overdreven

5 jaar geleden

Heb beetje van beide gepakt (die van de Hema), maar voornamelijk lange mouwen ivm de kou in februari.

5 jaar geleden

Heb van alles wat.. Bij mijn dochter had ik rompers met lange mouwen en daaroverheen een blousje met korte mouwen of jurkje met korte mouwen.. De mouwloze en korte mouwen deed ik onder truitjes en vestjes

5 jaar geleden

Ik heb al wat lange mouwen gekregen maar wil er zeker nog wat (meer) korte mouwen rompertjes bij halen want die vind ik persoonlijk handiger met verschonen als het vies wordt en dan gewoon truitje/vestje met lange mouwen en broekje er overheen zodat het warm genoeg is in februari. En van die onesies met voetjes ook heel fijn, met korte mouwen rompertje eronder

5 jaar geleden

Alleen lange mouwen. Baby’s hebben een laagje meer nodig dan wij, en veel truitjes zijn niet zo dik (meer longsleeves dan trui). En alleen overslag, een laagje minder over zijn hoofdje was erg fijn voor hem. En de lange rompermouw naar beneden trekken onder het truitje is een vaardigheid die je snel onder de knie hebt ;-) Maar, dit werkte voor ons zo het beste. Kan bij iedereen anders zijn.

5 jaar geleden

Ik heb ook beiden, maar voornamelijk korte mouwen omdat daar makkelijker een dikke trui over aan te doen is... en als ik naar buiten ga doe ik bv een extra dekentje mee...

5 jaar geleden

Deze hou ik denk ik aan voor het naar buiten gaan 🤷🏻‍♀️. Verder tot nu toe alleen lange mouwen rompers gekocht, als je dan 2 lagen over elkaar doet is fijner qua warm houden dan een korte romper en dikke trui (is niet echt fijn voor een baby'tje denk ik 🙈). De eerste week(en) kom je toch nog nauwelijks buiten en zorg je dat het gewoon een aangename temperatuur beneden is🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

ik heb kort en lang, voor t geval als ik kort ook nodig heb

5 jaar geleden

Mijn dochter krijstte het uit met lange mouw over lange mouw.. Die kon daar helemaal niet over.. Ik koop nu sowieso wel lange mouw voor bijv onder een vestje, maar onder een lange mouw shirtje doe ik een korte mouw en dan een wijder vestje er over bijv

5 jaar geleden

Korte mouw. Die lange mouwe vond ik en mijn zoontje verschrikkelijk. Ik ga shirtjes met lange mouwen halen en vestjes. Kan ik toch makkelijk met laagjes werken. Eerste twee weken leg ik de baby ook in wikkeldeken.

5 jaar geleden

Ik heb rompertjes met lange mouwen in omslag met knoopjes. De omslag met knoopjes vond ik bij mijn vorige kindje ideaal dus nu weer hetzelfde, en de lange mouw goed qua temperatuur zeker nu de baby in de winter geboren wordt.

5 jaar geleden

Korte mouwen, onder nog trutjes en vestjes

5 jaar geleden

Van alles wat :) lekker proberen. Hoeft ook niet meteen in 1x aan te slaan allemaal. Kijk wat hij of zij fijn vind. En eroverheen kan je ook nog aantrekken. 🥰

5 jaar geleden

Ik ben zelf 22 Februari uitgerekend en haal van maat 50,56,62 alleen lang mouw rompertjes! Kan aaaaaltijd nog andere bestellen of kopen😇

5 jaar geleden

Ik heb alleen korte mouwen rompers gekocht en gemaakt. Lekker in een dekentje gewikkeld op schoot of in de box. En ik heb gewoon verwarming in huis, dus koud hebben hoeft niet. Die lange mouwen rompers vind ik een drama om aan te trekken.

5 jaar geleden

Ik haal alleen korte mouw rompers. Lange mouw vind ik niet fijn met lange mouw shirtje erover.

5 jaar geleden

Ik vind lange mouwen niet prettig bij het aankleden van truitjes.

5 jaar geleden

Ik heb ook lange mouwbvan de hema

5 jaar geleden

Ik denk dat het er ook aan ligt wat je erover aan trekt. Ik koop met lange en korte mouw.

5 jaar geleden

Ik zweer bij Hema. Zijn erg rekbaar heel fijn zeker icm wasbare luiers 🙂