13 Reacties

5 jaar geleden

Volg vind je hem namelijk ook heel mooi

5 jaar geleden

Hij is niet goed te verstellen zo te zien. Je hebt er veel betere voor hetzelfde geld of goedkoper. Kijk maar eens bij dragenenzo 馃檪

5 jaar geleden

https://www.dragenenzo.nl/shop/little-frog-baby-carrier-basic-slate deze zal al veel beter zitten voor jou en je kindje maar ga liever passen. Iedereen zijn bouw is zo anders 鉂わ笍

5 jaar geleden

Ik wil nog een keer zo'n draagconsult doen, zie door de bomen het bos niet meer. Ook rondom draagdoek / draagzak

5 jaar geleden

Reactie op Ikbensuus

Ik wil nog een keer zo'n draagconsult doen, zie door de bomen het bos niet ...
Geen idee waar je woont maar ik vond voor een draagzak bij ikbenmama heel fijn

5 jaar geleden

Ja deze draagzak ken zien er supermooi uit! Ben ook benieuwd if iemand er ervaring mee heeft...

5 jaar geleden

Tula is een heel fijn merk! Zijn niet goedkoop maar wel heel fijn.

5 jaar geleden

Tula is een heel fijn merk! Zijn niet goedkoop maar wel heel fijn.
Ik zweer ook bij de Tula free to grow 鉂わ笍. Heb er meerdere geprobeerd maar vond deze het fijnste.

5 jaar geleden

Reactie op Ikbensuus

Ik wil nog een keer zo'n draagconsult doen, zie door de bomen het bos niet ...
Dit heb ik ook gedaan na de geboorte van onze eerste, super fijn omdat je dan verschillende merken kan uitproberen en voelen wat voor jullie het fijnste zit. Iedereen heeft een ander lijf! Ik heb dat consult toen als kraamcadeau gekregen van mijn ouders 馃槉.

4 jaar geleden

Super mooie draagzak! Heb' hem voor mijn tweede dochter. Super handig en mooi! Ze bieden ook gratis draagadvies aan.

4 jaar geleden

Super fijne en mooie draagzak! Ik heb hem ook en heel blij mee!

3 jaar geleden

Ik heb hem besteld! Draag mijn dochter nu al 6 maanden in de Rookie en vind hem zo fijn en handing!