13 Reacties
6 jaar geleden
Ja ik heb er ook last van! Gaat wel op en af moet ik zeggen. Een warm bad helpt inderdaad of om even te bewegen met je benen (bijvoorbeeld in de lucht fietsbewegingen maken met je benen). Ook probeer ik iets vaker te stretchen.
6 jaar geleden
Ik had het ook in mijn vorige zwangerschap. Tot dat ik de suikers 's avonds liet staan, de sinas. Toen was het over 馃檭
6 jaar geleden
Reactie op Pilalla
Ik heb er ook enorm last van, heel vervelend. Vaak is het een teken van mag ...
Ja klopt. Ik had er voor mijn zwangerschap al last van. Slik nu magnesium en nu gaat het top. Ik heb die van de Kruidvat en kies er voor om 1 pilletje te slikken ipv 2. Daarmee zit je op 50% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Samen met je voeding kom je dan mooi ruim uit, maar nooit veels te veel.
6 jaar geleden
Had ik net mijn vorge zwangerschap wel (6jaar geleden) mijn voeten gingen alle kanten op 馃槄馃槄馃槄 dacht wat is dit nou .... moet zeggen dat ik het nu nog niet heb ....
6 jaar geleden
Ik heb last van r.l.s zover als ik mij kan heugen los van de zwangerschap en krijg daar medicatie voor..dat is het enige wat voor mij echt werkt.. maar als ik vergeten ben de pleister op te plakken en de klachten komen terug dan werkt warmte averechts,cafe茂ne , alcohol, maakt het erger en stress ook trouwens.. wat verlicht in bewegen,kou,jezelf afleiden met een spel.ik heb positieve verhalen gehoord over magnesium maar dat is niet wat mij aangeraden wordt door de artsen.. Maar juist ijzer.. Voor gebruik van supplementen zou ik altijd vragen om advies bij de huisarts.