7 Reacties
5 jaar geleden
Volgens mij kan het gewoon.
Wij hebben nu vakantie en willen donderdag ook naar de sauna gaan. (Ben morgen 17 weken)
Op verschillende sites gelezen dat als je je beperkt tot de mildere sauna's of niet langer dan 10min in een cabine blijft, het gewoon kan.
Denk dat t wel belangrijk is dat je het koelproces goed aanhoud.
Maar dat doe ik altijd al.
Vanaf 15 weken moet het gewoon weer kunnen naar mijn weten.
Maar ik volg even, misschien komen er nog andere meningen.
Denk dat je goed aan moet voelen waar je je zelf en waar je lichaam zich prettig bij voelt.
5 jaar geleden
Hou de sanadome reviews/fb in de gaten ik las dat het de afgelopen tijd erg druk is geweest met name omdat er een max aantal personen per bad geld en er niet gerouleerd wordt! Bij de baden staat de temperatuur vermeld. Baden boven de 38 graden zijn een risico ivm met oververhitting van het lichaam.
5 jaar geleden
Ik ben zelf al twee keer in de sauna geweest. De verloskundige gaf aan als je de infraroodsauna, warme sauna's en koude dompelbaden vermijd het geen kwaad kon. Bubbelbaden mocht ook maar ik vind dat zelf geen prettig idee en hield daar ook al niet zo van dus die heb ik vermeden. En inderdaad wat al aangegeven was niet te lang in de sauna.
5 jaar geleden
De meeste bubbelbaden zijn 37 graden. Wij zijn er afgelopen weekend geweest en je moet overal lang voor wachten. Het was niet eens zo druk ook. In elk bubbelbad mogen maar 4 personen en je mag er maar 15 minuten in. Maar sommige mensen staren je er gewoon uit, dus helemaal niet ontspannen. als we dit van te voren wisten hadden we niet gegaan.
5 jaar geleden
Ik heb het aan de verloskundige gevraagd en zij gaf aan dat dit vanaf het 2e trimester gewoon kan, natuurlijk goed je lichaam in de gaten houden (zoals je normaal ook doet). Wij zijn dit weekend heerlijk naar de sauna geweest, wel anders dan normaal nu op de onderste bank.