21 Reacties

5 jaar geleden

Wat bij mij een beetje hielp was een boxershort van mijn vriend aandoen en ice packs ertegen (wel in een handdoek)

5 jaar geleden

Niks aantrekken...geen ondergoed niks!

5 jaar geleden

Kokosolie smeren of appelciderazijn gemengd met water erop deppen kan goed helpen tegen de jeuk.

5 jaar geleden

Al naar de dokter geweest? Ik dacht ook dat dat het was maar bleek totaal iets anders te zijn

5 jaar geleden

Naar de apotheek ( als er een bij je is) en een canesten halen oid

5 jaar geleden

Ik kreeg van de verloskundige het advies in geval van schimmelinfectie niet de gewone canestaen creme of capsule te halen, maar echt naar de huisarts te gaan, omdat ze tijdens zwangerschap vaak iets sterkers voorschrijven. Dat omdat schimmelinfecties tijdens de zwangerschap vaak heftiger zijn en met de normale zalf of capsule bijna niet tegen te gaan zijn...

5 jaar geleden

Reactie op Proudmomtobe

Ik kreeg van de verloskundige het advies in geval van schimmelinfectie niet ...
Waar ik woon schrijven ze juist een langere kuur voor van 7 dagen met die canesten cr猫me en capsule maar 7 dagen met een lage dosis ipv de kortere kuren met hoge dosis. Die hogere dosis 1-3 dagen worden afgeraden

5 jaar geleden

Ik ben naar de huisart geweest en cr猫me en capsules gekregen

5 jaar geleden

Ik ben ook naar de huisarts geweest van de week en canasten gyno cr猫me gehad. Wat mij enigszins hielp voor de jeuk was een natte koude washand op me vagina leggen ff dan trok de jeuk weg. Verder was advies van de dokter schaamlippen invetten met beetje vaseline zodat je huid bescherming krijgt tegen de schimmel

5 jaar geleden

Ik krijg altijd fluconazol omdat de gewone drogisterij capsules niet werken voor mij..dat kan je ook altijd eens vragen.

5 jaar geleden

Ik heb een hele gevoelige vagina. Ik kan niet tegen zalfjes en capsules zoals canesten en ook niet andere recepten van de dokter. Heb vele al geprobeerd. Alles wordt bij mij erger. Jeuk ondragelijk. Zo erg dat ik niet kan functioneren. Ik heb toen lidocaine zalf gekregen. Is een verdovingszalf. Dan voel je letterlijk niks meer! Zo fijn. Lidoca茂ne op de huid maakt de huid gevoelloos. Bij pijn en jeuk, zoals jeuk bij wondjes en insectenbeten, pijn en branderigheid bij aambeien en anusscheurtjes, en bij zenuwpijn. Werkt binnen een paar minuten. Daarnaast slik ik flucanazol om de schimmel tegen te gaan.

5 jaar geleden

Ik heb een hele gevoelige vagina. Ik kan niet tegen zalfjes en capsules zo ...
Heb je dit gekregen tijdens de zwangerschap? Want volgens mijn verloskundige is dit niet veilig om te gebruiken.

5 jaar geleden

Reactie op Moniekjuhh

Al naar de dokter geweest? Ik dacht ook dat dat het was maar bleek totaal i ...
Wat bleek het te zijn?

5 jaar geleden

Ik gebruik sudocreme. Helpt heel goed!

4 jaar geleden

Ik denk dat ik dit ook heb. Ik word gek van de jeuk en branderig gevoel dacht eerst blaasontsteking maar mijn urine is helemaal ok茅.... ik durf alleen niet naar de huisarts.... pffffff

4 jaar geleden

Ik denk dat ik dit ook heb. Ik word gek van de jeuk en branderig gevoel da ...
Waarom niet?

4 jaar geleden

Toevallig gisteren hiervoor weer naar de huisarts geweest, eerst dacht ze een aantal weken geleden dat het het niet was (heb ook zwangerschap incontinentie dus dat gaat ook geuren).. maar was er nog steeds niet gerust op dus gisteren bleek het toch iets wat korrelig bij de huisarts en voor de zekerheid een eenmalige kuur meegekregen. Die vannacht ingebracht en heb het idee dat het nu al helpt! Het kan in iedergeval geen kwaad.. succes

4 jaar geleden

Reactie op ManniejjS

Heb je dit gekregen tijdens de zwangerschap? Want volgens mijn verloskundig ...
Ja gekregen tijdens de zwangerschap. Mijn huisarts heeft het uitgezocht en aangegeven dat ik het veilig kon gebruiken.

4 jaar geleden

Zinkzalf is erg goed tegen jeuk en irritatie en ongevaarlijk, tip van de gynaecoloog

4 jaar geleden

Ik denk dat ik dit ook heb. Ik word gek van de jeuk en branderig gevoel da ...
H猫 waarom durf je niet naar de huisarts?? Over schaamte kun je beter heen stappen als je zwanger bent 馃檲馃構