16 Reacties

4 jaar geleden

Ons zoontje heeft maat 18,5, is 12 maanden oud. Wij hebben zo’n voeten op meet ding, super handig!

4 jaar geleden

Hier maat 21 maar heeft best grote voeten.

4 jaar geleden

Ik twijfelde tussen 19 en 20 dus bestelde voor de zekerheid 20. Daar zat ook zo’n meetding bij en toen kwam ik erachter dat hij maat 20/21 heeft. Zou als ik jou was in ieder geval niet voor 19 gaan dan haha

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft wel echt maat 19. Je kan haar voetje omtrekken als ze op een blaadje staat en dan van grote teen tot achterkant hak meten. Daar zijn handige tabellen voor.

4 jaar geleden

Lengte en kilo maakt niet zoveel uit. Onze dochter weegt even veel en is evenlang, maar heeft hele kleine voetjes. Zij heeft maat 18. Opmeten is toch echt even het slimste om te doen. Veel succes!

4 jaar geleden

Ons zoontje heeft maat 18,5, is 12 maanden oud. Wij hebben zo’n voeten op ...
Ons zoontje heeft net maat 19. Heb zn voeten omgetrokken en toen opgemeten. Ik wil ook zo'n voetenmeetding, maar lees veel slechte reviews. Heb je toevallig een link van degene die jij hebt?

4 jaar geleden

Reactie op Charlenevl

Ons zoontje heeft net maat 19. Heb zn voeten omgetrokken en toen opgemeten. ...
Wij hebben er een gekocht op AliExpress, ze verkopen daar veel verschillende. Ik heb er eentje die het aantal cm dan aangeeft, en dan kijk ik per schoen merk welke maat hij nodig heeft. € 1,34 | 7 Colors Kid Infant Foot Measure Gauge Shoes Size Measuring Ruler Tool Available ABS Baby Car Adjustable Range 0-20cm size https://a.aliexpress.com/_vm5KzC

4 jaar geleden

Hier mini voetjes, maat 17. Donderdag naar het consultatiebureau, maar ik gok 9 kilo en 70 cm dus het is ook maar een klein meisje

4 jaar geleden

Haha veel verschillen ja! Moet toch maar even gaan meten 📏 😝

4 jaar geleden

Hier maat 20, ze meten het voor je in een schoenenwinkel als je het vraagt

4 jaar geleden

Wij hebben er een gekocht op AliExpress, ze verkopen daar veel verschillend ...
Thanks! Heb hem gelijk besteld.

4 jaar geleden

Mijn kind is net een geworden en heeft naat 22/23🤭

4 jaar geleden

Zit mega veel verschil in ja, voetjes. Je kunt zo'n meetdingetje printen en daar moet je je baby dan op laten staan met de hak goed tegen de achterkant. En echt laten staan, niet zittend, staand is het voetje het grootst. En altijd naar het grootste voetje kijken en een maatje groter pakken beter dan kleiner als ie er tussenin zit...

4 jaar geleden

Je kunt bij Shoesme ook een meetding bestellen.

4 jaar geleden

Dochter 1 jaar, maat 20. Toch even meten ipv gewicht en lengte 😊

4 jaar geleden

Staat bij de meeste websites niet zo’n maattabel? Kwam laatst bij Adidas iig de maathulp tegen, ook wel handig bij UK en US maten. Ik zou wel ietsje ruimer nemen dan de cm van hiel tot teen. Meeste kindjes van deze leeftijd hebben nog wat spekkievoetjes 😬 Hier al 21/22