7 Reacties

5 jaar geleden

Chloë Jade is mijn voorkeur.. Al vind ik Chloé ook tof mr idd zul je vaak klowee horen ipv klowie

5 jaar geleden

Het is denk in handig als je even spelt hoe je wilt dat je kindje gáát heten. Clowie of clowee etc... dan kunnen we beter helpen.

5 jaar geleden

Reactie op Sharonnetje

Het is denk in handig als je even spelt hoe je wilt dat je kindje gáát hete ...
Vandaar mijn voorkeur Chloë Yade Meer dus vanwege de ie maar twijfel over de uitspraak van Yade ik wil het niet laten klinken als ‘Jaa De’

5 jaar geleden

Ik vind zelf Chloé Yade het mooist staan, maar als je idd de é/ë als ie uitgesproken wil hebben zou ik voor de ë gaan! En... luister vooral naar je eigen gevoel 😊 en opschrijven ook enzo!

5 jaar geleden

Reactie op JLF

Ik vind zelf Chloé Yade het mooist staan, maar als je idd de é/ë als ie uit ...
Dat is wel een goede ! Gewoon af en toe eens opschrijven ☺️

5 jaar geleden

Hee hoi! Klopt wat je zegt, een kennisje is Frans en haar naam Chloé spreek je uit als Chlo-ee! ☺️ Mijn persoonlijke voorkeur voor jouw namen opties is: Chloé Jade! (Mooiste om te zien) (Vermoed dat je Jade op zijn Nederlands (ja-de) uitspreekt en Yade als Djeed?) Vind de Engelse uitspraak mooier eigk bij Chloé passen 😅 Veel succes nog met kiezen!

5 jaar geleden

Chloë Jade is de Engelse versie (‘Kloo-ie’ ‘Djeed’), Yade ligt er echt aan hoe je het uit wilt spreken maar dat zou in het Nederlands ‘Jade’ zijn en in het Engels ‘Jeed’ want de Y spreek je uit als een J in het Engels aan het begin van de zin. Mensen maken er toch altijd hun eigen uitspraak (en schrijfwijze) van dus ik zou gewoon gaan voor wat je zelf het mooist vindt en dan zul je toch wel eens iemand moeten verbeteren vrees ik met zulke namen. Maar ik heb het idee dat men de meest simpele namen nog vaak verkeerd/anders schrijft dus maak je er vooral niet druk om 😊