36 Reacties
5 jaar geleden
Ik herken het wel. Ik heb het vooral met zelf geperste sinaasappelsap. Ik heb met mezelf nu afgesproken dat ik elk weekend sinaasappels mag persen. Nu moet ik het ook delen met mijn man en dochter want die vinden het ook erg lekker dus blijft het bij max 2 glazen. En doordeweeks heb ik er geen tijd voor ivm 4 dagen werken.
5 jaar geleden
Ik hield altijd al van verse jus maar nu nog meer. Ik drink het dagelijks, de suikers neem ik voor lief, er zit tenslotte geen toegevoegde rommel in, dat is ook wel weer wat waard :)
5 jaar geleden
Pas toch maar op ook met de zuren voor je tanden en de hoge suikerwaarden natuurlijk. Misschien heeft je lichaam behoefte aan iets anders wat daarin zit, kijk daar eens naar. Vitamine C misschien...
5 jaar geleden
Pas toch maar op ook met de zuren voor je tanden en de hoge suikerwaarden n ...
Ik heb dus net even zitten kijken en er zit ook veel kalium in sinaasappels. Dat schijn je te kunnen verliezen door veel braken en heb de afgelopen periode (tot nu) heel veel overgegeven.
Dus er ging een lampje branden dat ik miss ook even kan letten op kalium rijke voeding 💡
5 jaar geleden
Reactie op paulia
Ik kreeg van de vk het advies om juist een glas te drinken bij het avond et ...
Oh dat is ook een goeie.. 👍
5 jaar geleden
Heb ik ook! Dagelijks sowieso een goas versgeperst sinaasappelsap (van die machines van de jumbo/AH). Heerlijk! En helemaal sinds mijn verloskundige mij dit ook adviseerde tijdens de warme maaltijd te drinken voor betere ijzeropname uit voedsel 💓