36 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde met fuzetea perzik. Ik geef er maar gewoon aan toe.

5 jaar geleden

Ik herken het wel. Ik heb het vooral met zelf geperste sinaasappelsap. Ik heb met mezelf nu afgesproken dat ik elk weekend sinaasappels mag persen. Nu moet ik het ook delen met mijn man en dochter want die vinden het ook erg lekker dus blijft het bij max 2 glazen. En doordeweeks heb ik er geen tijd voor ivm 4 dagen werken.

5 jaar geleden

Ik hield altijd al van verse jus maar nu nog meer. Ik drink het dagelijks, de suikers neem ik voor lief, er zit tenslotte geen toegevoegde rommel in, dat is ook wel weer wat waard :)

5 jaar geleden

Jup... Hier nog 1.. Helaas krijg ik er onwijs maagzuur van 😭😭

5 jaar geleden

Same!

5 jaar geleden

Pas toch maar op ook met de zuren voor je tanden en de hoge suikerwaarden natuurlijk. Misschien heeft je lichaam behoefte aan iets anders wat daarin zit, kijk daar eens naar. Vitamine C misschien...

5 jaar geleden

Pas toch maar op ook met de zuren voor je tanden en de hoge suikerwaarden n ...
Ik heb dus net even zitten kijken en er zit ook veel kalium in sinaasappels. Dat schijn je te kunnen verliezen door veel braken en heb de afgelopen periode (tot nu) heel veel overgegeven. Dus er ging een lampje branden dat ik miss ook even kan letten op kalium rijke voeding 💡

5 jaar geleden

Ik heb het ook, trek in sinaasappel sap, en citroensap 😬😬ik maak het wel zelf.

5 jaar geleden

Ik drink geen sap, eet ze zo op. Mandarijnen yammieeee. Geperst doe ik echt max 1 sinaasappel. Geperst zit namelijk veel meer suikers in

5 jaar geleden

Ik kreeg van de vk het advies om juist een glas te drinken bij het avond eten zodat je ijzer beter opneemt 😄 en juist geen yoghurt of zuivel te nemen als toetje dus met mate lijkt mij jus d orange juist goed 😃

5 jaar geleden

Reactie op paulia

Ik kreeg van de vk het advies om juist een glas te drinken bij het avond et ...
Oh dat is ook een goeie.. 👍

5 jaar geleden

Let wel op dat als je last hebt of krijgt van brandend maagzuur dit afgeraden wordt om dagelijks te drinken 😄 maar een tip hoor

5 jaar geleden

Ik drink de hele dag door citroen water (zelf gemaakt.. wat citroensap met water en vanuit de koeling dan). Maken steeds een grote kan voor iedere dag. Dit kun je ook doen met sinaasappels! Dan krijg je minder suikers binnen, maar heb je toch de smaak van

5 jaar geleden

Ik ook!! Elke dag drink ik het. Heerlijk! Hou het wel bij een flesje per dag die je zelf kan persen bij ah/jumbo. Ivm suikers inderdaad

5 jaar geleden

Mandarijntjes😍 niet te zuren en niet te zoet. 3 op een dag en niet meer.

5 jaar geleden

Ja me2!

5 jaar geleden

Heb ik ook! Dagelijks sowieso een goas versgeperst sinaasappelsap (van die machines van de jumbo/AH). Heerlijk! En helemaal sinds mijn verloskundige mij dit ook adviseerde tijdens de warme maaltijd te drinken voor betere ijzeropname uit voedsel 💓

5 jaar geleden

Ik ben op het moment verslaafd aan de zure rode matten van look o look😍 ook met zoveel suiker!

5 jaar geleden

Heb ik ook! Dagelijks sowieso een goas versgeperst sinaasappelsap (van die ...
Waarom niet zelf persen? Haha

5 jaar geleden

Krijgen jullie niet het zuur van sinaasappelsap? Ik voelde me elke keer echt slecht als ik het gedronken had... Ben maar overgestapt naar liters melk😂