27 Reacties

4 jaar geleden

Volg

4 jaar geleden

Deze heb ik gekocht

4 jaar geleden

En deze ook

4 jaar geleden

Hier zijn al meerdere topics over, staat al veel leuks tussen!

4 jaar geleden

En hij krijgt een loopwagen kerst sokken kerst pyjama kerstmuts reuzenrad met zuignap voor de kinderstoel

4 jaar geleden

Hier zijn al meerdere topics over, staat al veel leuks tussen!
Ok sorry...zie het nu inderdaad ook!

4 jaar geleden

Reactie op Nencke

Ok sorry...zie het nu inderdaad ook!
Ik niet! Heb je misschien de naam van de topic?

4 jaar geleden

Reactie op alyshalluveres

Ik niet! Heb je misschien de naam van de topic?
December speelgoed lijstje staan ook tips

4 jaar geleden

Wij hebben voor sinterklaas kleinigheidjes gekocht: * woezel en pip muziekset (mijn dochter zoekt alles op om geluid te maken) * bal (ze vind heen en weer rollen heel leuk) * Kruipbeer (kruipt met haar mee en zingt, praat etc) In februari wordt ze 1 jaar en dan wil/krijg ik het volgende: * Houten puzzel met geluid van little dutch * Nijntje verstoppertje * de Berg go2 loop en trapfiets * keukentje * Eerste Vingerverfset van Sophie de Giraf * glijbaantje en klimdingetjes voor binnen en buiten * leuke leesboekjes met geluid

4 jaar geleden

Reactie op Daandylan

En hij krijgt een loopwagen kerst sokken kerst pyjama kerstmuts reuzenrad ...
Welke heb jij gekocht als ik vragen mag? ik ben ook op zoek naar een loopwagen, maar las op internet dat het niet goed voor de heupjes is en het schijnt de ontwikkeling te vertragen.

4 jaar geleden

Wij vinden speelgoed van Oball Go Grippers leuk! Maar ook houten speelgoed, vormenstoof, puzzel, blokjes, diertjes, telstapelaar enz. Verder staat er op haar verlanglijstje: Lopende en miauwende Buurpoes Loopauto 4 in 1 robot VTech Houten timmerbank Hema Kleurpotloden XL en vingerverf

4 jaar geleden

Reactie op SarahvdP

Welke heb jij gekocht als ik vragen mag? ik ben ook op zoek naar een loopwa ...
Wij hebben deze gekocht als ik hem bij de handjes pak gaat ie zelf staan en zet ie al een stapje dus ben benieuwd en anders kun je de plaat ook los geven kan ie daar mee spelen en wachten we gewoon met de wagen zelf

4 jaar geleden

Reactie op SarahvdP

Welke heb jij gekocht als ik vragen mag? ik ben ook op zoek naar een loopwa ...
Ja las ik ook daarom nog niet durven kopen. Wil eerst aan fysio vragen maar die komt pas 23 december

4 jaar geleden

Mijn zoontje speelt met alles, maar vooral met auto's. Hier heeft/krijgt hij een bumba knuffel, vtech droomvriendje, clementoni speelsetjes hamer/tuintje (kruidvat), soort tractor met diertjes er op (kruidvat), 2 toet toet sets (de auto's vind hij leuk, de rest is voor later) en een pop up boek, en een vtech grote spin

4 jaar geleden

Reactie op Nencke

Ja las ik ook daarom nog niet durven kopen. Wil eerst aan fysio vragen maar ...
Waar Ze in moeten zitten weet ik wel dat het slecht is dit ja hij loopt er niet de hele dag achter denk ik dan

4 jaar geleden

Reactie op Nencke

Ja las ik ook daarom nog niet durven kopen. Wil eerst aan fysio vragen maar ...
Als je zelf je kind niet pusht om te stappen maar hij/zij zelf gaat staan en stappen met dat ding, kan het volgens mij weinig kwaad, want dan doen ze het op eigen ontwikkeling. Ik vond bij deze altijd wel mooi dat het paneel eraf kan dus kan ook lekker in de box met dat ding spelen. Onze middelste dochter had de roze (nu 8 jaar) en werd er altijd zo blij van 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Daandylan

Waar Ze in moeten zitten weet ik wel dat het slecht is dit ja hij loopt er ...
Deze lijkt me ook erg leuk voor m’n dochter! Ze stapt langs de tafel zag ik vandaag. Al denk ik als ze hier achter gaat stappen, dat dat ding er met haar vandoor gaat😅

4 jaar geleden

Reactie op SarahvdP

Deze lijkt me ook erg leuk voor m’n dochter! Ze stapt langs de tafel zag ik ...
Volgens mij kun je ze op de rem zetten heb ik begrepen

4 jaar geleden

Reactie op Daandylan

En deze ook
Heb je hier een link van?

4 jaar geleden

Reactie op casana12

Heb je hier een link van?
Ik heb die bij toychamp in de winkel zelf gekocht dus nee geen link helaas