9 Reacties

4 jaar geleden
Valeriaan word afgeraden tijdens de zwangerschap omdat er eigelijk te weinig onderzoek nog na is gedaan als dit effect heeft op de zwangerschap of niet.

4 jaar geleden
Ik zou het niet doen.
Paar maanden geleden is het bericht geweest dat borstvoedingsthee slecht is. Ik zou dus nu niet zomaar alle andere theetjes drinken. Maar dat zegt mijn gevoel 😉

4 jaar geleden
Kijk naar de individuele ingrediënten en als erbij zitten die afgeraden worden tijdens de zwangerschap zou ik het gewoon niet drinken. Ik had laatst ook een thee die goed tegen maagzuur zou werken maar er zat rode frambozenblad thee in én zoethout. Dus ik laat dat nu gewoon liever ff staan...

4 jaar geleden
Ik dronk het ook 2x. Merkte dat ik er rustiger van werd.
Maar de baby ook..
Terwijl ze normaal als ik net in bed ga liggen super druk is.
Gaf mij daardoor geen prettig gevoel.
Ben er mee gestopt. Ook omdat ik las dat het niet werd aangeraden gezien er te weinig onderzoek naar is gedaan.

4 jaar geleden
Ok ja heb t gisteravond dus wel nog genomen.. maja inslapen is ook niet t probleem. Ieder uur plassen. Iedere 5 minuten draaien omdat mn bekken t begeeft.. snik zucht... aftellen

4 jaar geleden
Reactie op Blij-ei
Ik dronk het ook 2x. Merkte dat ik er rustiger van werd.
Maar de baby ook. ...
Ik heb precies hetzelfde gehad, ik slaap verder wel goed maar vind t altijd wel lekker zo'n thee voor het slapen. Alleen werd zo onzeker ervan dat die kleine zo rustig werd. Ik had alleen de eerste x niet meteen door dat t daar vandaan kwam.