27 Reacties

5 jaar geleden

Heerlijk die kussens! Heb hem er hier vanacht al bij gepakt 😄

5 jaar geleden

Waar hebben jullie het gekocht er zijn zo veel verschillende

5 jaar geleden

Reactie op Beijetje

Waar hebben jullie het gekocht er zijn zo veel verschillende
Die van mij is gewoon van het kruidvat. Met een normale vulling. Niet met van die bolletjes

5 jaar geleden

Ik heb de buddy van doomoo. Ik heb deze gekozen omdat ik geen watten wilde en ik deze kon bijvullen. Ik ben helemaal fan!

5 jaar geleden

Ik vind het aan de ene kant fijn, maar moet aan de andere kant enorm wennen met die worst in bed. Ik draai normaal heel veel in mijn slaap, dat is met dat ding tussen je benen helemaal een uitdaging.

5 jaar geleden

Werkt dat echt zo'n voedingskussen? Ik slaap namelijk al weken super slecht en ben continu aan het draaien om een goede houding te vinden. Ben om het halfuur wel wakker 😔

5 jaar geleden

Reactie op Redandblue

Werkt dat echt zo'n voedingskussen? Ik slaap namelijk al weken super slecht ...
Slaap echt heerlijk, ik heb met alle zwangerschappen er 1 gehad. Ik ben nu 12 weken en slaap er nu al mee😊

5 jaar geleden

Ik heb van snooze gehaald. Bolletjes vulling en je kan er het uithalen. Slaap heerlijk met de worst. Nadeel is dat mijn man hem soms inpikt in zn slaap 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Redandblue

Werkt dat echt zo'n voedingskussen? Ik slaap namelijk al weken super slecht ...
Ja, hier ook van het zelfde. Ben 13weken, bijna 14weken. Wil ook is een nacht kunnen doorslapen.

5 jaar geleden

Ja echt aanrader!

5 jaar geleden

Reactie op ChickenANDnugget

Ik heb de buddy van doomoo. Ik heb deze gekozen omdat ik geen watten wilde ...
Jaaa deze heb ik ook. Top! Ik slaap zoveel beter!

5 jaar geleden

Reactie op Suusjepluusj

Ik heb van snooze gehaald. Bolletjes vulling en je kan er het uithalen. Sla ...
Koop hem ook een 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Suusjepluusj

Ik heb van snooze gehaald. Bolletjes vulling en je kan er het uithalen. Sla ...
🤣😂

5 jaar geleden

Ik ben ook op zoek naar een grote zodat ik lekker kan slapen. Maar ik kan alleen maar hele dure vinden. Iemand een site of tip voor een kussen? Of zijn ze sws duur?

5 jaar geleden

Hi! Ik woon in de US en zie hier eigenlijk alleen van deze U-vorm zwangerschapskussens. Maar ik wil ook liever gewoon zo’n lange. Iemand ervaring met de U-vorm? Het lijkt mij niet echt fijn want ik wil gewoon mijn normale hoofdkussen blijven gebruiken

5 jaar geleden

Reactie op Bella01

Ik ben ook op zoek naar een grote zodat ik lekker kan slapen. Maar ik kan a ...
Bij de hema zijn ze 30,- volgens mij, maar zonder hoes.. Die is nog 17,50 erbij ofzo Heb hem zelf nog niet gehaald dus durf niet te zeggen of die goed is

5 jaar geleden

Ik ben super blij met mijn doomoo! Het kost wat, maar heb er zoveel plezier van en in het totaal kostenplaatje maakt het ook weer niet zo’n groot verschil. Hij is zelfs meegegaan op vakantie dit jaar 🙈 anders kan ik niet slapen (ben normaal een buikslaper en had last van mijn bilspier).

5 jaar geleden

Reactie op MacyMae

Bij de hema zijn ze 30,- volgens mij, maar zonder hoes.. Die is nog 17,50 e ...
Ik heb zelf die van de Hema maar ben er niet echt weg van eerlijk gezegd. Ik heb hem voor me liggen en 'knuffel' het kussen, het onderste gedeelte komt dan tussen mijn onderbenen en daar zit nu dus helemaal geen vulling meer en is ook lastig daar weer terug te krijgen vind ik!

5 jaar geleden

Reactie op MacyMae

Bij de hema zijn ze 30,- volgens mij, maar zonder hoes.. Die is nog 17,50 e ...
Ik heb die, vind het heel erg fijn en slaap geen nacht meer zonder. Heerlijk om je buik te laten ontspannen

5 jaar geleden

Dat ding gaat door heel het bed op het moment 🤣