27 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Beijetje
Waar hebben jullie het gekocht er zijn zo veel verschillende
Die van mij is gewoon van het kruidvat. Met een normale vulling. Niet met van die bolletjes
VRIEND
5 jaar geleden
Ik heb de buddy van doomoo. Ik heb deze gekozen omdat ik geen watten wilde en ik deze kon bijvullen.
Ik ben helemaal fan!

5 jaar geleden
Werkt dat echt zo'n voedingskussen? Ik slaap namelijk al weken super slecht en ben continu aan het draaien om een goede houding te vinden. Ben om het halfuur wel wakker 😔
5 jaar geleden
Ik heb van snooze gehaald. Bolletjes vulling en je kan er het uithalen. Slaap heerlijk met de worst. Nadeel is dat mijn man hem soms inpikt in zn slaap 🤣
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Suusjepluusj
Ik heb van snooze gehaald. Bolletjes vulling en je kan er het uithalen. Sla ...
Koop hem ook een 🤣
5 jaar geleden
Reactie op Suusjepluusj
Ik heb van snooze gehaald. Bolletjes vulling en je kan er het uithalen. Sla ...
🤣😂
5 jaar geleden
Hi! Ik woon in de US en zie hier eigenlijk alleen van deze U-vorm zwangerschapskussens. Maar ik wil ook liever gewoon zo’n lange. Iemand ervaring met de U-vorm? Het lijkt mij niet echt fijn want ik wil gewoon mijn normale hoofdkussen blijven gebruiken

5 jaar geleden
Ik ben super blij met mijn doomoo! Het kost wat, maar heb er zoveel plezier van en in het totaal kostenplaatje maakt het ook weer niet zo’n groot verschil. Hij is zelfs meegegaan op vakantie dit jaar 🙈 anders kan ik niet slapen (ben normaal een buikslaper en had last van mijn bilspier).
5 jaar geleden
Reactie op MacyMae
Bij de hema zijn ze 30,- volgens mij, maar zonder hoes.. Die is nog 17,50 e ...
Ik heb zelf die van de Hema maar ben er niet echt weg van eerlijk gezegd. Ik heb hem voor me liggen en 'knuffel' het kussen, het onderste gedeelte komt dan tussen mijn onderbenen en daar zit nu dus helemaal geen vulling meer en is ook lastig daar weer terug te krijgen vind ik!