35 Reacties

5 jaar geleden

Hier toch Puck a baby, bevielen erg goed. Ps komen bij ons van mp😁

5 jaar geleden

Ik zou nog niets kopen. Puck a baby is voor kindjes die willen inbakeren. Niet iedereen heeft het nodig. Verder weet je nog niet hoe het weer is en welk maatje je kindje dan heeft. Misschien volstaat dan bijvoorbeeld al een dunnere slaapzak van de Hema. Ook zijn nu vooral winterslaapzakken te koop. Die zijn voor straks veels te warm!

5 jaar geleden

Hier puckababy. Het kost inderdaad ietsje meer maar je krijgt er ook veel voor terug.

5 jaar geleden

Ik heb van een vriendin de Ergopouch (cocoon). Deze is echter maar 1.0TOG wat op onze slaapkamer in februari toch wat weinig zal zijn. Dus heb nog een extra gezocht van 2.5TOG Op Vinted kun je deze perfect vinden voor een fractie van de oorspronkelijke prijs!

5 jaar geleden

Hema heeft ook goede.

5 jaar geleden

ik heb er eentje van Hopper gekocht, maat 50/56 voor 50 euro. Een vriendin van mij heeft goede ervaring met dit merk en de slaapzak voelt heerlijk zacht en het voelt kwalitatief echt goed aan. ik vind het ook wel duur maar op dit soort dingen (slaapcomfort) wil ik niet beknibbelen voor straks mijn allerliefste mannetje🥰

5 jaar geleden

Reactie op Josie88

ik heb er eentje van Hopper gekocht, maat 50/56 voor 50 euro. Een vriendin ...
Dat zou ik nooit durven 😱 mijn eerste kindje was behoorlijk snel gegroeid. Ik vond nu ook allemaal opgedragen kleding in kleine maatjes 🙈 gelukkig de tweede weer een jongen.

5 jaar geleden

Wij hadden bij onze eerste een maat 50/56 gekocht bij de Prénatal. Die was niet heel duur en ook goed.

5 jaar geleden

Wij hebben de puckababy piep, ons eerste zoontje sliep hier tot 5/6 maandjes in. Daarna hebben we de newbornbag gehad tot 12 maanden. En hij slaapt nu al een jaar in de puckababy 4 seizoenen slaapzak. Vind ze echt super fijn en het geld dik waard. Ons zoontje was wel met 32 weken geboren dus een klein hummeltje. Alle slaapzakken bewaard voor ons 2e zoontje die binnen 2 maanden geboren gaat worden. (Tip: kijk ook op marktplaats, daar komen ze vaak voorbij) 😊 succes!

5 jaar geleden

Ik koop eerst nog geen slaapzak, pas als ze de dekentjes eraf schopt of ik merk dat ze behoefte heeft aan meer geborgenheid. Tip: de puckababy slaapzakken staan vaak voor een leuke prijs op marktplaats

5 jaar geleden

Dat zou ik nooit durven 😱 mijn eerste kindje was behoorlijk snel gegroeid. ...
ik heb ook wel even getwijfeld maar mijn man en ik zijn vrij klein dus kl denk onze zoon ook. ik hoop idd dat het niet alleen voor 1 week ofzo gaat zijn😂. maar ik ben ook weer bang als ik een grotere koop, dat zn hoofd dan door de kraag kan en dat er stikkingsgevaar is. ik maak me zorgen om vanalles. Ik vind al dit soort keuzes best lastig...

5 jaar geleden

Slaapzak is niet nodig zolang je kindje nog niet omrolt... zwangerschapsavonden gevolgd en daar was dit een uitgebreid onderwerp van !

5 jaar geleden

Eerste paar weekjes dekentje en zodra de kruiken niet meer nodig zijn, alleen voor het voorverwarmen van het bed (deden we iig bij onze zoon) gaat hij slaapzak. Heb twee maatjes 56/62 gekocht, tweede hands van prenatal. Achteraf gezien hadden we veel eerder met de slaapzak willen beginnen bij de oudste, geen gedoe met instoppen, altijd de armpjes warm (oudste wilde absoluut niet met armpjes onder de dekens, die moest juist kunnen bewegen om in slaap te vallen☺️), en alvast slaapassociatie opbouwen. Al weet ik niet of dat effect heeft zo vroeg, maar kwaad kan het sowieso niet!

5 jaar geleden

Bij ons is er geadviseerd om te wachten met slaapzakje te halen totdat hij er is ivm de maat. Als hij naar kdv gaat na mijn verlof moet hij wel een slaapzakje. In het ziekenhuis gebruiken ze ook dekentjes. Ik zie de puck a baby als inbakeren en geen idee of de kleine man daar van houd. Mocht het toch nodig zijn kijk ik op marktplaats. Net wat je zegt voor zo n korte periode vind ik het echt extreem aan de prijs.

5 jaar geleden

Reactie op Josie88

ik heb ook wel even getwijfeld maar mijn man en ik zijn vrij klein dus kl d ...
Ja en het lijkt wel of ze expres 100 soorten slaapzakken, dekentjes enzo maken om ons te laten twijfelen🤣🤣 alsof het al niet moeilijk genoeg is om de juiste spullen te kopen.

5 jaar geleden

Reactie op Amberttjuh

Slaapzak is niet nodig zolang je kindje nog niet omrolt... zwangerschapsavo ...
Same! De kraamzorg benadrukte nog tijdens de intake dat we lakentjes en dekentjes nodig hebben en geen slaapzak.

5 jaar geleden

Slaapzak heb ik de eerste tijd helemaal niet gebruikt. En onze dochter lag ingebakerd met een swaddle me.

5 jaar geleden

Ik heb er wel eentje gekocht vind het gewoon leuk 💗maar zal de eerste dagen er wel niet in liggen

5 jaar geleden

Ik heb 2 slaapzakjes bij prenatal gekocht in maat 50/62. Had ik bij mijn dochter ook die in januari is geboren en vond het echt ideaal. Nu was dat huis heel koud en tochtig en het huis is waar ik nu woon goed geïsoleerd maar toch..

5 jaar geleden

Reactie op Sammie02

Ik heb 2 slaapzakjes bij prenatal gekocht in maat 50/62. Had ik bij mijn do ...
Die zijn top én er is nu 30% korting op slaapzakken van de prenetal! Mooi meegenomen🥰🥰