4 Reacties

één maand geleden

Hier gaat los aardappel en groente ook nog niet, maar er al lang een stamppot van. Zo lust hij zelfs "winterstamp" zoals ik het voor hem noem, dat is spruitjes en aardappel door elkaar heen gestampt. Wel spuitjes uit de pot, die vind ik zelf net wat lekkerder. Daarnaast is het een goede vlees eter. Melk geef ik ook 3x per dag. Ik zorg ervoor dat hij genoeg fruit eet en ook wat komkommer

één maand geleden

Reactie op NickyF

Hier gaat los aardappel en groente ook nog niet, maar er al lang een stampp ...
Ja ik ben het ook beginnen pletten tot puree, maar dan eet ze helemaal niets meer. Dus dan beter apart denk ik dan.. dan eet ze toch nog iets van patatjes. Toch een zoektocht he soms 🥺

één maand geleden

Ik heb twee kinderen die slecht eten en ik heb me er bij neergelegd dat het zo is zoals het is... mijn jongste is net 3 en weegt ook nog maar 12 kilo, is verder onderzocht door kinderarts lichamelijk niks mis met hem, behalve vergrote keelamandelen die de kno arts niet wilt verwijderen. Hoe frustrerend ook... laat het los, en probeer er geen strijd van te maken en het niet te veel aandacht aangeven. Hier is er ook maar op 1 hand te tellen wat hij lekker vind en dat zitten geen enkele groeten bij, zelfs geen fruit 🫣

één maand geleden

Hier ook een slechte eter, drie jaar en net 13 kilo. Ik heb het losgelaten en bied groenten aan naast iets gekend. Vroeger mocht het niet in haar buurt liggen, nu al op haar bord. Fruit eet ze al geluk wel! Ik denk altijd; geen enkele volwassenen die niks van groenten eet, dus het zal wel komen 🤪